خرید جدیدترین لباس سفید یکبار مصرف

خرید جدید ترین لباس سفید یکبار مصرف کاملا مطابق با طرح های مورد نظر مشتریان انجام می شود و همین باعث شده بین فروشندگان این نوع کالا رقابت شدیدی ایجاد شود.

لباس سفید یکبار مصرف به منظور رعایت بهداشت فردی و محافظت از بدن در مکان های مختلفی علی الخصوص مراکز درمانی استفاده می شود و توسط تولید کنندگان آن به صورت استریل شده تولید و روانه بازارها می شوند.

خرید جدیدترین لباس سفید یکبار مصرف

انواع مختلف لباس سفید یکبار مصرف

انواع مختلف لباس سفید یکبار مصرف

انواع مختلف لباس سفید یکبار مصرف شامل گزینه های زیر می شوند :

  • لباس یکبار مصرف سفید معمولی 
  • لباس یکبار مصرف سرهمی سفید
  • لباس یکبار مصرف سفید آستین دار کشی 

همان طور که قبلا اشاره کرده ایم این نوع پوشاک ها در محیط های مختلفی من جمله مراکز درمانی مانند بیمارستان های خصوصی و دولتی و کلینیک ها استفاده می شوند.

طراحی و دوخت آن ها به صورتی می باشد که وقتی پوشیده می شوند کاملا چسبان هستند و باعث می شود هیچ گونه میکروب و ویروسی وارد بدن نشود برای تولید این نوع لباس ها از پارچه اسپان باند استفاده می کنند.

این نوع پوشاک ها معمولا به صورت یکسره تولید می شوند یعنی از سر تا پای فرد را کاملا می پوشانند و دارای کلاهی می باشند تا از سر فرد محافظت کنند.

جلوی این لباس ها از بالا تا پایین زیپ 60 سانتی دوخته شده است که لایه ای از پارچه اسپان باند روی آن پوشانده شده است تا هیچ گونه ویروسی و آلودگی از آن نفوذ نکند و فرد بتواند به راحتی لباس را از تن خود بیرون بیاورد.

بعد از استفاده باید آن ها را داخل نایلون بریزید و دور بیندازید و به هیچ عنوان نمی توان این نوع لباس ها را استریل و دوباره استفاده کرد.

تولید انواع لباس سفید یکبار مصرف

تولید انواع لباس سفید یکبار مصرف

تولید انواع لباس سفید یکبار مصرف با طراحی متخصصان پوشاک و بهترین پارچه ها انجام می شود تا تولید کنندگان بتوانند محصولی استاندارد و بهداشتی را تولید و در دسترس مشتریان بگذارند.

بهترین لباس سفید یکبار مصرفی که توسط تولید کنندگان این نوع پوشاک انجام می شود باید بتواند به خوبی از نفوذ انواع باکتری ها و آلودگی ها به داخل دیگر لباس های که فرد پوشیده جلوگیری کند.

یکی از نمونه های تولید شده این محصولات لباس های یکبار مصرفی سفیدی می باشند که سر آستین و پاچه آن ها دارای کش می باشند تا هیچ گونه میکروبی وارد لباس زیر فرد نشود و برای اطمینان از پوشیده شدن تمام لایه ها و منافذ لباس بر روی پارچه اسپان باند از یک لایه لمینیت نایلونی نازک استفاده شده است.

تولید لباس سفید یکبار مصرف با رعایت تمام استاندارد های بهداشتی انجام می شود و سپس لباس دوخته شده استریل می گردد و روانه بازار ها می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما