خرید انواع کاور کفش بیمارستانی

امروزه یکی از محصولاتی که بسیار در مصارف بیمارستانی و مصارف پزشکی و خیلی مصارف دیگر استفاده می‌شود الیاف اسپان باند است. این الیاف شاید به نام در نظرتان غریبه باشند اما تقریبا در تمامی جنبه های زندگی ما نفوذ کرده و فقدان آن غیر ممکن است یکی از مصارف این الیاف اسپان باند که از پلی پروپیلن تولید می‌شود استفاده در انواع کاور کفش بیمارستانی است. برای آشنایی بیشتر و بهتر با این الیاف ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

خرید انواع کاور کفش بیمارستانی

5 ویژگی مهم کاور کفش اسپان باند

5 ویژگی مهم کاور کفش اسپان باند الیاف اسپان باند بسیار شبیه یک الیاف قدیمی و صاحب نام در بین ماست با کمی فکر به الیاف نمدی می‌رسید. الیاف نمدی یک مدل الیاف بدون بافت با قدمت دیرینه در بین ماست که از کوبیدن لایه های پشمی و زخمت زیاد تولید میشد، الیاف اسپان باند نیز نمونه ای از الیاف بدون بافت هستند که با استفاده از پلی پروپیلن در دستگاهی از رشته های مستقیمی از الیاف بنام فلامنت تولید می‌شود وبه این صورت که پلی پروپیلن در این دستگاه به تحت فشار و حرارت به صورت مذاب درآمده و بعد از آن با فن آوری هایی مانند صفحه های سوزنی یا حرارت یا فشار مکانیکی به صورت رشته های فلامنت در آمده و قبل خنک شدن با کش آمدن به شکل منسوجات اسپان باند در می آید.

اسپان باند در بسته بندی ها و کاور های انواع لباس و اشیا مورد استفاده قرار می‌گیرد در صنعت فیلتر سازی و خودرو سازی و ایزوگام نیز پر استفاده است. یکی از ویژگی های اسپان باند با وجود قابلیت لایه ای بودن بصورت یک لا و دو لا و سه و چهار لا تولید می‌شود و نوع سه لای آن که یک لایه از الیاف بی بافت بنام ملت نیز دارد که در تولید انواع ماسک ها استفاده می‌شود و و دومین ویژگی آن این است که بسیار در برابر رطوبت مقاوم بوده و به همین جهت در ماسک ها بسیار مورد استفاده است.

سومین ویژگی بازر اسپان باند ضد باکتریال بودن و قدرت کم نفوذ میکروب ها در آن است که آنرا برای کاور کفش های بیمارستانی بسیار مناسب کرده است چهارمین ویژگی آن رنگ پذیری و امکان چاپ روی این الیاف است که آنرا به یک محصول محبوب تبدیل کرده است و در آخر به عنوان ویژگی پنجم این الیاف بدلیل بی بافت بودن می‌تواند مقاومت بالایی داشته و عایق حرارتی خوبی برای مصارف صنعتی نیز بشمار می‌آید

قیمت انواع کاور کفش بیمارستانی

قیمت انواع کاور کفش بیمارستانی کاور کفش اسپان باند در اکثر فروشگاه های فروشنده وسیله های پزشکی. در معتبر با قیمت مناسب و کیفیت خوب به فروش می‌رسد.برای استعلام قیمت کاور کفش به فروشنده های معتبر و فروشگاه های اینترنتی موجود در موتور های جستجو مراحعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما