خرید انواع ملحفه رولی یکبارمصرف

با خرید انواع ملحفه رولی یکبارمصرف شما مشتریان عزیز می توانید کاهش هزینه ی زیادی را شامل شوید. برای مثال هواپیمایی بیمارستان ها، کلینیک ها و دندانپزشکی های عمومی ، خصوصی و هم چنین تمام مکان های عمومی مانند هتل ها ، خوابگاهها که نیاز به تعویض ملحفه های یکبار مصرف دارد بسیار بسیار مناسب است . به عنوان مثال اگر در بیمارستان هایی که بیماران ویروسی وجود دارند یا بیمارانی که بریدگی و خونریزی دارند باید بر ای هر بیمار روتختی و ملحفه ها را تعویض کرد. پس اگر پارچه های زخیم یا تترون باشند لکه های خون به سختی و با زحمت فراوان پس از بارها شست وشو باید پاک شود. علاوه بر سختی ‌کار باید از مواد های شوینده ی گران قیمت و آب فر اوان استفاده شود پس اگر ملحفه های یکبار مصرف استفاده کنیم قطعا یک انتخابی شایسته و درست انجام داده اید .

خرید انواع ملحفه رولی یکبارمصرف

راهنمای خرید ملحفه رولی یکبارمصرف

راهنمای خرید ملحفه رولی یکبارمصرف ملحفه رولی یکبار مصرف کاملا بهداشتی ، تمیز و استریل می باشد و در اندازه های مختلف و سایز های متفاوت تولید شده است که خیلی نرم و قابل کشش می باشد و بسیار نرم و لطیف بوده و جنسی تقریبا نازک و بافتی یکدست اما با هر خراشیدگی و فشاری زود پاره نمی شود. قابلیت جذب بالایی دارند و هر گونه آلودگی را به خود جذب می کند. این ملحفه ها پوشش بین بیمار، تخت و برانکارد و همچنین قدرت جذب بسیاربالایی را دارد و هم چنین این ملحفه در رنگ بندی های مختلفی وجود دارد که رنگ سفید آن بسیار پر کاربرد و پرمصرف است که دارای دو نوع ملحفه ی ساده رول و دورکش دار می باشد.

خاصیت مهم این ملحفه رولی بودن آن است که برای هر مکان که دوست داریم به همان اندازه برش داده و استفاده کنید . و ملحفه های دور کش دار نیز وجود دارد که در اندازه و ابعاد مختلفی دوخته می شود و اکثر هتل ها و مهمان خانه ها این مدل از ملحفه را سفارش می دهند همچنین در خرید ملحفه رولی از طریق سایت های اینترنتی و مجازی دقت کرده و از سایت آراد انتخابی شایسته زیرا قطعا لایق بهترین ها هستید.

نحوه ساخت ملحفه رولی یکبارمصرف

نحوه ساخت ملحفه رولی یکبارمصرف ملحفه رولی ترکیبی از بهترین پارچه های تترون و نخی و از نرم ترین منسوجات نبافته شده ساخته شده که حملی آسان و راحت دارند، که از این پارچه ها با استفاده از تکنولوژی روز دنیا توانسته اند ملحفه های یکبار مصرف را ایجاد کرده که هر مشتری عزیز به راحتی در کاهش هزینه آن بهره و سود ببرد . به طوری که در بیمارستانها ملحفه های یکبار مصرف را برای محافظت از تشک ها و بالش ها در برابر آلودگی های مختلف تولید کرده اند و این محصول پوشش بین بیمار ها ، تخت و برانکارد می باشد. این محصول در رنگ بندی های مختلف وجود دارد و تنوع زیادی دارد.

روزانه بار ها و بارها باید برای هر بیمار ملحفه ای عوض شود که هزینه ای زیادی را دربرمی گیرد. پس با استفاده از ملحفه های یکبار مصرف کاهش چشم گیری در هزینه ها خواهید داشت.مطمعنن کاهش چشمگیری در هزینه ها خواهید داشت ملحفه های یکبار مصرف نیازی به شست وشو ندارد و پس از تعویض به دور بیاندازید

فروش انواع ملحفه رولی یکبارمصرف

فروش انواع ملحفه رولی یکبارمصرف شما می توانید فروش ملحفه رولی پلی استر یکبار مصرف را به راحتی از سایت اینترنتی ما سفارش داده و با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت و انتخابی مطمعن این محصول پر کاربرد را بدون دردسر و بی واسطه و کاهش هزینه بدست بیاورید. این ملحفه محصولی بسیار پرکاربردی در مراکز بیمارستانی است زیرا از منتشرشدن عفونت جلوگیری کرده و سلامت افراد را به خطر نمی اندازد. همچنین نکته ای مهم که می توانید در مکان های دیگر همچون هتل داران ، هواپیمایی ،مهمان خانه ها ، در قطارها استفاده کنید و رضایت کامل را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما