خرید انواع لباس یکبارمصرف اسپان باند

لباس بیمارستانی از ملزومات بهداشتی مراکز درمانی است که نقش موثری در در بهبود بیماری ها و کاهش دوره درمان دارد. لباس یکبارمصرف اسپان باند از جمله انواع البسه بیمارستانی است که بیشتر در اتاق عمل و بخش های عفونی و آزمایشگاه ها استفاده می شود. بیمارستان ها و مراکز درمانی بزرگ برای خرید انواع مختلف لباس یکبار مصرف بیمارستانی معمولا بین شرکت های تولید کننده، مناقصه برگزار کرده و خرید خود را به صورت عمده و قیمت پایین تر انجام می دهند.

خرید انواع لباس یکبارمصرف اسپان باند

مشخصات انواع لباس یکبارمصرف اسپان باند

مشخصات انواع لباس یکبارمصرف اسپان باند البسه بیمارستانی تنها مختص بیماران بستری در بخش ها نبوده و کارکنان این مراکز نیز ملزم به استفاده از لباس بیمارستانی خاص خود هستند. جنس لباس بیماران با توجه به بودجه بیمارستان مختلف است. البسه بیمارستانی از پارچه سبک و راحت و خنک تهیه می شود که بدن نما نیست. کادر درمانی بیمارستان ها از لباسی با پارچه مرغوب تر استفاده می کنند. این پوشش لباس کار نام دارد که متناسب با نوع فعالیت و جایگاه اشخاص متغیر است.

لباس هایی که به طور خلاصه گفته شد،لباس چندبار مصرف هستند. نوع دیگری از لباس های بیمارستانی نیز وجود دارند که تنها یکبار مصرف می شوند. این لباس به علت مسائل بهداشتی بایستی پس از استفاده، معدوم شود. البسه اتاق عمل بیماران و کادر درمان، لباس هایی که در بخش های عفونی و واگیر دار استفاده می شود، البسه ای که در برخی محیط های آزمایشگاهی به کار می روند، از جمله این البسه هستند.

پارچه اسپان باند، پارچه ای با الیاف مصنوعی است. این پارچه کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد که یکی از کاربرد های آن، تولید لباس یکبار مصرف پزشکی است. اسپان باند، تار و پود ندارد و الیاف پلی پروپیلن تحت حرارت و فشار کنار هم قرار گرفته اند. از مزایای این لباس، قابلیت تنفس آن است که هوا در آن جریان دارد اما عوامل بیماری زا همچون ویروس ها نمی توانند از الیاف این پارچه عبور کنند.

مشخصات انواع لباس یکبار مصرف اسپان باند:

  • تولید به صرفه و اقتصادی
  • سبک، راحت ‌
  • قابلیت تنفس و عدم تعریق
  • تولید به صورت آنتی باکتریال
  • ضد آب
  • کاهش انتقال عفونت ها
  • دفع راحت
  • و …

انواع مختلف لباس یکبارمصرف اسپان باند

انواع مختلف لباس یکبارمصرف اسپان باند پارچه اسپان باند کاربرد های مختلفی دارد که تنها یکی از محصولات آن، منسوجات بیمارستانی است. در ادامه تعدادی از محصولات اسپان باند و یکبار مصرف بیمارستانی ذکر می شود:

  • انواع ماسک های ساده و جراحی که به صورت چند لایه تولید می شوند.
  • زیر انداز های بیماران در بخش های بستری و اتاق های عمل
  • زیرانداز وسایل اتاق عمل
  • کلاه بیمار
  • شان و گان جراحی: گان های جراحی در رنگ های سبز و آبی تولید می شوند. این لباس بلند و جلو بسته است که جراح و کادر درمانی استفاده می کنند. این لباس ضد آب است و مانع انتقال خون و ترشحات به سطوح زیرین گان‌ می شود. در عین حال، گان قابلیت تنفس داشته و راحت است. شان نیز پوشش یکبار مصرف و استریل بیمار است که در محل جراحی قرار می گیرد.
  • لباس ایزوله : لباسی از اسپان باند چند لایه که دارای پوششی لمینتی است. این لباس در محیط و شرایط خاص، همچون محیط های آلوده به مواد شیمیایی و بخش های عفونی و … استفاده می شود. این لباس به صورت یکسره بوده و دارای کلاه دور کش است.

فروش انواع لباس یکبارمصرف اسپان باند

فروش انواع لباس یکبارمصرف اسپان باند فروش لباس یکبار مصرف اسپان باند در داروخانه ها، فروشگاه های کالای طب و فروشگاه های محصولات بهداشتی، درمانی اینترنتی انجام می شود. قیمت این لباس با توجه به نوع پارچه اسپان باند، گرماژ آن و مدل لباس و میزان سفارش متفاوت است‌. مراکز پرستاری، بیمارستان ها و دیگر مراکز درمانی برای خرید لباس یکبار مصرف اسپان‌باند می توانند به این مرکز اینترنتی معتبر مراجعه کنند. انواع لباس های اسپان باند، ماسک و لباس کاورال برای استفاده در بخش های تنفسی، عفونی با بهترین کیفیت و قیمت برای استفاده کادر درمانی در این فروشگاه عرضه شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما