خرید انواع لباس پیراهن شلوار بیمارستانی

پیراهن شلوار بیمارستانی از لباس های پرمصرف در مراکز درمانی و انواع بیمارستان هاست که دارای انواع مختلف طرحها و رنگ ها می باشد. خرید این لباس بیشتر از طریق بیمارستان ها و مشتریان عمده انجام می شود و امروزه سفارش آن به صورت اینترنتی هم امکانپذیر است. لباس شلوار بیمارستانی در چندین کیفیت وجود دارد که مشتریان می توانند با توجه به سلیقه خود آنها را خریداری کنند.

خرید انواع لباس پیراهن شلوار بیمارستانی

مدل لباس خدماتی بیمارستانی

مدل لباس خدماتی بیمارستانی لباس خدماتی از مهمترین ملزومات در بیمارستان هاست. محیط هایی مثل بیمارستان ها فرم های مخصوصی دارند که بیشتر افراد می توانند کارکنان و پرسنل های بیمارستان را از طریق فرم لباس و رنگشان تشخیص داده و بشناسند.

بخش خدماتی هم از فرم های مخصوصی استفاده می کند که شامل بلوز و شلوار برای مردان و مانتو و شلوار برای خانم ها می باشد. بلوز و شلوار خدماتی بیمارستانی در چندین رنگ نظیر سفید، آبی، طوسی و … تولید می شود که بیشتر آنها دارای جیب می باشند که با رنگ های تیره کار شده اند.

این لباس ها با پارچه های مختلفی دوخته و تولید می شوند که بیشتر آنها جنس تترون نخ دارند و از کیفیت بالایی برخوردارند. چون، لباس خدماتی باید از همه لحاظ مناسب باشد تا فرد خدمه ساعت ها بتواند در آن راحت بوده و اذیت نشود.

مدل لباس خدمات بیمارستانی زیاد است و در طرحهای مختلف و متنوعی دوخته می شود. مثلا بیشتر بلوزها دارای اندازه ای بلند هستند و زیبایی خوبی در تن دارند.

معمولا شلوارهای خدماتی ساده و بیشتر به صورت دکمه یا کش می باشند و با رنگ بلوزها ست هستند. البته مدل لباس خدماتی با توجه به فصل دوخته می شود. به طور مثال، در فواصل گرم این لباس ها با آستین های کوتاه تولید می گردند، اما در فواصل سرد جنس های ضخیم تر با آستین های بلندی دارند.

قیمت لباس شلوار یکبار مصرف بیمارستانی

قیمت لباس شلوار یکبار مصرف بیمارستانی لباس بیمارستانی در چندین جنس و کیفیت وارد بازار می گردد که نمونه های یکبار مصرف آن دارای سایزبندی متفاوتی است.

قیمت این لباس ها گوناگون می باشد و عواملی مثل کیفیت، برند، اندازه و … می توانند تعیین کننده این قیمت ها باشد. همچنین نحوه ی خرید هم می تواند در این امر تاثیر گذار بوده و تغییرات زیادی را روی قیمت این لباس ها ایجاد کند.

البته جنس هم یکی از مهمترین عامل تعیین قیمت است. بطور مثال قیمت شلوار یکبار مصرف خدماتی با جنس های دیگر فرق می کند.

اما، این روزا به دلیل فروش فوق العاده و خرید لباس بیمارستانی به صورت آنلاین از این شرکت بزرگ، قیمت ها کاسته می شود. چون واسطه ای وجود ندارد و حمل و نقل هم آسان می گردد.

بنابراین، اگر می خواهید از قیمت روز انواع لباس های بیمارستانی اطلاع پیدا کنید، با مشاوران فروش تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما