خرید انواع لباس صورتی بیمارستانی

لباس صورتی بیمارستانی از جمله لباس هایی است که مخصوص بیماران بوده و در طول دوره بستری شدن در بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرد، این محصول در طرح ها و مدل های مختلف تولید شده و امکان خرید آن به شیوه اینترنتی وجود دارد، برای خرید انواع لباس صورتی بیمارستانی با کیفیتی منحصر به فرد و دوختی عالی می توانید از طریق این مرکز معتبر اقدام کرده و سفارشات کلی خود را به شیوه غیر حضوری انجام دهید.

خرید انواع لباس صورتی بیمارستانی

مشخصه بارز لباس صورتی بیمارستانی

مشخصه بارز لباس صورتی بیمارستانی همان طور که بیان شد لباس صورتی بیمارستان برای بیماران کاربرد دارد و در نتیجه باید دارای مشخصات و ویژگی های مورد نیاز آنها باشد، می توان گفت مشخصه بارز لباس صورتی بیمارستانی کیفیت و جنس بکار رفته در آن است، جنس این محصول غالبا از پارچه تترون بوده که یک پارچه با الیاف طبیعی و نخی است در نتیجه هیچ حساسیتی ایجاد نکرده و کاملا حنک و لطیف می باشد.

در واقع اصلی ترین و مهم ترین خصوصیت مربوط به همین جنس آن است اما در کنار این امر داشتن دوخت تمیز و عالی از دیگر ویژگی های این لباس می باشد که سبب دوام بهتر و طول عمر بیشتر آن می شود، امکان شستشوی راحت و خشک کردن سریع هم از دیگر مواردی است که از نظر مشتریان این محصول اهمیت فوق العاده ای دارد، همچنین این محصول در سایزها و اندازه های متفاوتی ارائه می شود که متناسب با سایز بیماران مختلف باشد.

طراحی بی نظیر لباس صورتی بیمارستانی به گونه ای است که بیمار در آن کاملا راحت بوده و از نظر نشست و برخاست هیچ مشکلی را برای او ایجاد نمی کند زیرا نه خیلی گشاد و باز طراحی شده که دست و پا گیر باشد و نه خیلی تنگ و غیر سایز که بیمار در آن احساس آرامش و آسودگی نکند.

انواع مدل های لباس صورتی بیمارستانی

انواع مدل های لباس صورتی بیمارستانی انواع مدل های لباس صورتی بیمارستانی بسیار مختلف است، برخی از مدل های این لباس مخصوص آقایان طراحی شده و شامل یک شلوار راحت و یک پیراهن می باشد که معمولا به صورت دکمه دار است که تعویض آن به سهولت انجام شود، برخی دیگر از مدل های این محصول نیز بدون دکمه هستند و در قسمت پشت دارای یک بند می باشند.

لباس بیمارستانی زایشگاه از دیگر مدل های این لباس است که طراحی منحصر به فردی دارد، این لباس کمی بلند بوده و در قسمت جلوی لباس بسته می باشد اما در قسمت پشت کاملا باز بوده و دارای چندین بند است که به راحتی بسته شده و مورد استفاده قرار می گیرد، این لباس برای بیماران بسیار راحت بوده و امکان معاینه و انجام عمل زایمان را به آسانی فراهم می کند.

در قسمت عمومی بیمارستان معولا از نوع دیگری از مدل های لباس بیمارستانی برای خانم ها استفاده می شود، این مدل هم شامل یک پیراهن تا بالای زانو بوده و یک شلوار هم دارد، این لباس هم غابلا به شکل آستین کوتاه یا بلند بوده و یک بند در پشت گردن دارد.

فروش انواع لباس صورتی بیمارستانی

فروش انواع لباس صورتی بیمارستانی فروش انواع لباس صورتی بیمارستانی به صورت عمده و مستقیم توسط این فروشگاه باسابقه و دارای اعتبار انجام می شود، تولید لباس بیمارستانی با استفاده از مرغوب ترین پارچه ها انجام شده و در طراحی و دوخت آن کاملا دقت می شود تا بیمار هنگام استفاده از آن احساس راحتی کند، فروشگاه لباس بیمارستانی با عرضه عمده این محصول امکان خرید قیمت مناسب تر آن را ایجاد کرده است.

قیمتی که برای انواع لباس بیمارستانی صورتی در نظر گرفته شده به دلیل عرضه بی واسطه و مستقیم آن در این فروشگاه بسیار ارزان و مقرون به صرفه است زیرا هیچ واسطه این در توزیع این لباس دخالتی ندارد، در سایتی که پیش روی شماست تمام نمونه های گوناگون لباس بیمارستانی قرار داده شده و خریداران محترم می توانند سفارشات عمده لباس بیمارستانی خود را به شیوه آنلاین اعلام کرده و آن را در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما