جدید ترین گان جراحی رنگی الیافی در بسته بندی های 5 عددی

جدید ترین گان جراحی رنگی الیافی برای صادرات در بسته بندی های 5 عددی را می توانید به راحتی از فروشگاه های آنلاین خریداری نمایید که در این روش هم از اتلاف وقت و هم پرداخت هرگونه هزینه اضافی جلوگیری می کنید یکی از مزیت هایی که گان ها دارند این است که بسیار سبک می باشد و می توان آن را به راحتی پوشید بهترین نوع بافت تشکیل شده است از آن جایی که یکبار مصرف هستند و با یک بار استفاده دور انداخته می شود مسئله است که می‌ تواند در حفظ جان پزشک بسیار تاثیر گذار باشد توجه داشته باشید اگر دو هفته از تاریخ انقضای آن گذشته باشد دیگر نباید مورد استفاده قرار دهید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

جدید ترین گان جراحی رنگی الیافی در بسته بندی های 5 عددی

گان جراحی رنگی

گان جراحی زنگی یکی از بهترین نوع لباس ها در محیط اتاق عمل به حساب می آید که با یک به یک سری از مسائل در مورد آن توجه کنید یکی از موارد راحتی گام می باشد به دلیل این که پزشک به صورت چندین ساعت در اتاق عمل مشغول به کار است باید این نوع لباس هم راحت باشد و هم سبک تا میزان فعالیت پزشکی را کاهش ندهد.

مورد دیگر در مورد گان این است که میزان انتقال هوا بین داخل لباس و خارج از لباس به راحتی گردش پیدا کند تا از این طریق فرد حس ناخوشایند نداشته باشد چرا که باعث تعریق فرد می شود.

از طرف دیگر باید به میزان آلودگی محیط زیست توجه ویژه گردد چرا که با هر بار استفاده به دور انداخته می شد که این خود می‌ تواند خطر جدی برای محیط زیست داشته باشد که باید در داخل کیسه ها قرار داده و به دور از محیط زندگی انداخته شود تا بازیافت صورت بگیرد.

هر پزشک جراحی موقع خرید گان ها توجه می‌ کنند که محصول کاملاً استریلیزه شده باشد و در محیط کاملا بهداشتی تهیه شده باشد به دور از هرگونه میکروب آلودگی باشد به همین دلیل بهتر است موقع خرید بهترین نوع مراکزی می باشد که به فروش تجهیزات پزشکی می پردازند که داروخانه‌ ها می باشد متواند نمونه این مراکز باشد از آنجایی که هزینه ها نشان از کیفیت محصول را به دنبال دارد بسیاری از افراد در این زمینه سودجو می باشند که با ارزان دادن این محصول به دیگران که کاملا بی کیفیت و غیر بهداشتی می باشد کاملاً یک عمل کلاهبردارانه ای انجام می دهد بنابراین بهتر است به هزینه گان توجه نمایید.

در زمان های بسیار قدیم گان ها در رنگ های سفید تولید می‌ شدند که با گذشت زمان در انواع رنگ های دیگر عرضه بازار شدند از آنجایی که فضای اتاق عمل هم سفید می باشد باعث می شود که چشم پزشکان و کادر درمانی بیشتر اذیت شود از این رو تصمیم گرفتند که گان ها را در رنگ های سبز، خاکستری روشن، آبی تولید و عرضه بازار نمایند.

رنگ گان در روحیه بیمار و پزشک بسیار تاثیر می گذارد که می تواند بینایی و دید پزشک را تحت تاثیر قرار دهد و رنگی سبز و آبی گان ها را برای جراحان فراهم می‌ کند حتی گان های تولید شده است که یک مسئله مهم در بهداشتی بودن محصول می باشد که با یک کامل استریل باشد و در بسته بندی های کاملا بهداشتی با تاریخ تولید و قیمت محصول تاریخ انقضا درج شده باشد.

قیمت گان ها از طریق نمایندگی های تولید و فروش تعیین می‌ شود به طوری که نمایندگی ها انصاف در قیمت گذاری را رعایت می‌ کنند تا همه اقشار جامعه بتوانند بر اساس میزان بودجه و درآمدی که در اختیار دارند به راحتی خریداری نمایند.

این محصول کاملاً صادراتی می باشد و باید صادرکنندگان محصولات پزشکی صفر تا صد مراحل صادرات را بدانند تا در صورت صادر کردن محصولات به عنوان قاچاق به حساب نیایند که می تواند خسارت های جبران ناپذیری را برای جامعه مان به وجود آورد البته باید بازاریابی خوب صورت بگیرد تا کشوری که وارد کننده محصول می باشد بدانند که از چه نوع گان هایی بیشتر استقبال می کنند.

جدید ترین گان جراحی رنگی الیافی در بسته بندی های 5 عددی

 

گان جراحی الیافی

گان جراحی رنگی الیافی از بهترین نوع پارچه ها تهیه شده می باشد که برخی از آنها حالت یکبار مصرف برخی دیگر چند بار مصرف دارد نکته مهمی که در مورد گان جراحی رنگی باید به آن توجه شود تاریخ تولید و تاریخ مصرف محصول می باشد که باید مورد بررسی قرار بگیرد و البته باید بسته بندی پرس شده باشد و هیچ گونه خط و خشی بر روی بسته بندی وجود نداشته باشد.

نکته دیگری که در مورد گال باید به آن توجه کنید حالت قابلیت شستشوی آسان این محصول می باشد باید مقاوم باشد و رنگ خود را از دست ندهد در واقع بسیاری از گان هایی که در خط تولید ای تهیه می شود کاملا حالت شستشوی روزانه با هر گونه مواد شیمیایی قوی را دارند و به هیچ عنوان خراب نمی شود البته این موضوع برای آن هایی اطلاق می کند که حالت چند بار مصرف دارند و کاملا حالت ضد آب نیز می باشند.

از نکته دیگر در مورد گان می‌ توان به نحوه پوشیدن آن اشاره کرد آنها را بپوشید تا مجبور نشویم بار دیگر از گان های دیگر استفاده نمایید در این مقاله می خواهیم در مورد نحوه صحیح پوشیدن گان برای شما توضیح دهیم گان را بهتر است از قسمت پشت سرشانه بالا نگه دارید تا زمانی که در بالا نگه داشته شده است به خوبی در هوا تکان دهید تا را از قسمت آستین با دقت بپوشید افرادی که در اتاق عمل حضور دارند باید از پشت سر شما بند های گان را به یک دیگر ببندند.

گان جراحی در انواع سایز های مختلف تولید شده و به بازار می گردد جنس آنها از بهترین نوع مواد اولیه و دستگاه های پیشرفته تولید شده اند دارای پارچه سه لایه جاذبه خون و آب می باشد کیفیت گان در انتخاب نوع عمل جراحی مربوط می باشد ویژگی‌ های اصلی محصول می‌ توان به سبک بودن راحت بودن و کامل بودن آن اشاره کرد تا بتواند سلامتی و عدم آلودگی و راحتی بیمار را به دنبال داشته باشد.

. این محصول کاملاً صادراتی می باشد و به دلیل داشتن کیفیت فوق‌العاده توانسته است زمینه خوب برای صادرات برای کشورمان به وجود آورد از این طریق باعث می‌ شود اشتغال بی شماری از جوانان کشور مان فراهم گردد و سودآوری خوبی برای صادرکنندگان بخشیده شود. حتی می‌ تواند این طریق به خریداران خارجی نشان دهیم که در ایران محصولاتی تولید می شود که می تواند رقابت خوبی را از لحاظ کیفیت و جنس محصول های تولید شده در خارج از کشور داشته باشد.

 

 

جدید ترین گان جراحی رنگی الیافی در بسته بندی های 5 عددی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما