تولید کنندگان گان جراح یکبار مصرف 150 عددی

تولید کنندگان زیادی در سطح کشور درحال تولید گان جراح یکبارمصرف 150 عددی هستند. گان جراحی انواع گوناگونی دارد مانند:سه لایه،لمینت،قابل شست و شو بودن وحتی از نظر وزن درعین سبکی انواعی دارند.گان ها دارای پارچه هایی باکیفیت بالا هستند. گان جراح یکبار مصرف 150 عددی اشکال مختلفی دارند مانند آستین بلند،قد یک متر،ساده،دارای مچی و…که متناسب بانیاز خریداری می شوند.

گان های جراحی دودسته ی کلی دارند:قابل شست و شو و یک بارمصرف ها که قابل شست وشوها عموما ازجنس پنبه و پلی استرمی باشند ونوع دوم ازجنس اسپان می باشند از نوع دوم برای محیط های آلوده به عفونت و میکروب ها وهمچنین عمل های طولانی مدت که ترشحات متوسط وزیاد هستند استفاده میشوندزیرا قابل نفوذ نیستند از بدن جراح دربرابر الودگی های محیطی محافظت می کنند. گان ها باید به رنگ آبی یاسبز باشند زیرا نگاه کردن به این رنگ ها باعث میشود چشم پرسنل خسته نشود و رنگ قرمزیاهمان خون را حین جراحی بهتر ببینند.گان هادارای سایز بندی وکیفیت های مختلفی هستند براساس عمل جراحی وحساس بودن شرایط انتخاب و استفاده میشود اولین نوع یکبار مصرف استریل ساده است که جنس آن از نوع اس.ام.اس است.

دومین نوع تقویت شده استریل است که جنس آن از نوع اس.ام.اس است و با پلی اتیلن تقویت میشود.

نوع سوم تقویت شده جاذب که جنس آن اس.ام.اس است و پارچه سه لایه جاذب خون و آب است.

ونوع اخر تقویت شده جلو و آستین استریل است که جنس آن اس.ام.اس و پارچه سه لایه جاذب آب و خون است.

نکته قابل توجه درباره ی گان ها این است که باید ضد اب واژل باشند وبعداز استریل شدن تغییر رنگ ندهند و بافت خود را نیز از دست ندهند.

از نظر بهداشتی گان های باجنس پنبه موردتایید کامل نیستند زیرا با شست وشو بین بافت های آن ها فاصله ایجاد شده و جای مناسب برای قرار گرفتن میکروب هااست. بهترین نوع گان جراح سه لایه و لمینت هستند که به خوبی مقاوم هستند.

روزانه بالغ بر صدها گان جراحی استفاده ودورانداخته می شود درساخت و تهیه ی آن ها باید حتما به شرایط زیست محیطی توجه شود.

باتوجه به بسته بندی های متعدد گان جراح های یک بار مصرف پیشنهاد می شود از جهت هزینه از گان جراح یک بار مصرف 150عددی استفاده شود زیرا مدت و تاریخ انقضای آن ماندگار تر و از جهت قیمت مقرون به صرفه تر می باشد. با یک سرچ ساده در موتور جست و جو متوجه می شوید که تعداد فروشندگان گان جراح یک بار مصرف 150 عددی زیاد است اما متاسفانه موجودی آن کم شده است.

تولید کنندگان گان جراح یکبار مصرف 150 عددی

بارز ترین ویژگی گان جراح سه لایه

بارز ترین ویژگی گان جراح سه لایه از بارزترین ویژگی های گان ها باید به موارد ذیل اشاره شود:

۱:سبک بودن زیرا ممکن است برای مدت طولانی پوشیده شود پس نباید حین عمل جراحی بر جراحی فشاری اورده شود‌.

۲:راحت پوشیده شدن:گان ها اصولا به راحتی قابل پوشیدن هستند زیرا پشت آن ها باز است و بدون درز دوخت هستند.

۳:نفوذ ناپذیر بودن:که مانعی باشند برای ورود آلودگی های میکروبی و محیطی

۴:ضد اب ژاول بودن:بعد از استریل شدن نباید تغییر رنگ بدهند.

۵:لزوم رنگ آبی،سبز،خاکستری روشن

۶:کیفیت بالای پارچه که مانع از ایجاد گرمای شدید و عرق کردن و انتقال حس ناخوشایند شود.

فروشندگان گان جراح یکبار مصرف 150 عددی

فروشندگان گان جراح یکبار مصرف 150 عددی گان های جراحی در سطح کشور در تعداد و بسته بندی های مختلف به فروش می رسد و از داروخانه ها،مراکز فروش لوازم پزشکی به راحتی قابل خرید می باشد.همچنین می توان به صورت عمده یا تکی خریداری نمود.

درحین خرید به تاریخ انقضای آن حتما توجه شود. گان جراح یکبار مصرف150 عددی را میتوانید از فروشندگان گان جراح خریداری نمایید قیمت هر عدد از گان جراح دربسته های 150عددی معادل 16000هزارتومان است و به راحتی از فروشندگان گان جراح در اینترنت هم قابل تهیه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما