تولید کنندگان گان جراح آستین کش دار

گان جراح آستین کش دار

گان جراحی روپوش ای است که پزشکان و پرستاران از این روپوش در اتاق عمل استفاده می کنند. اصولاً گان های جراحی را به دو نوع یا دسته تقسیم می کنند.

_ گان های یک بار مصرف و گان های چند بار مصرف.

جنس تشکیل شده این دو نوع گان ها با هم متفاوت میباشد. که معمولاً در جنس گان های چند بار مصرف از موادی مثل پنبه پلی استر و یا ویسکوز استفاده می شود.

اما گان های یک بار مصرف از جنس اسپان تولید می شوند و معمولا از هیچ دوختی در تولید آن ها استفاده نشده و به شکل پرس شده وجود دارند.

تولید کنندگان گان جراح آستین کش دار

نکات مهم در انتخاب گان جراح استریل

نکات مهم در انتخاب گان جراح استریل گان های جراحی در اتاق عمل رنگ های آبی کم رنگ، سبز و یا خاکستری کمرنگ وجود دارند. چرا که این رنگها باعث خستگی چشم نمی شوند و ضرری نمی رساند.

لباس های بیمارستانی یا همان گان ها معمولاً از جنس پنبه می باشند پنبه باعث می شود که هوا از آنها عبور کند و جلوی عرق‌ کردن پزشکان و پرستاران را بگیرد و آنها در این لباس احساس آرامش و راحتی را بکنند و بهتر کار خود را انجام دهند.

گان های ی کبار مصرف یک مزیتی که دارند این است که نسبت به گان های چند بار مصرف سبک تر می باشند و پزشکان در آنها احساس راحتی بیشتری دارد. و به دلیل اینکه یک بار مصرف هستند بعد از استفاده دور انداخته می شوند.

گان های ی کبار مصرف تاریخ انقضا دارند یعنی اگر از تاریخ انقضای آنها که اکثراً دو هفته می باشد بگذرد دیگر آن گان ها قابل استفاده نمی باشند.

گان های چند بار مصرف بر عکس گان های یکبار مصرف می باشد آنها پس از استفاده دور ریخته نمی شوند بلکه آنها را بعد از استفاده کردن شستشوی می دهند و آن ها را استریل می کنند و دوباره از آنها استفاده می شود. این نوع گان ها اکثرا از جنس پنبه یا پلی استر تولید می شوند.

فروشگاه عرضه گان جراح آستین کش دار

فروشگاه عرضه گان جراح آستین کش دار امروز در همه بیمارستان ها سمامی پرستاران پزشکان بیماران و کادر درمان از گان های جراحی و لباس های بیمارستانی استفاده می کنند. عکس ارم گان ها را از خود بیمارستان ها یا از داروخانه ها می خرند.

باید توجه داشت چه در خرید اشتباه نکنند و گان جراح استریل شده خریداری نمایند چرا که اگر استریل شده نباشند باعث بیماری های بسیاری می شوند.

فروشگاه اینترنتی ما در عرضه گان جراح و تمامی لباس های بیمارستانی کار می کند. و همچنین کیفیت محصولات خود را برای خریداران تضمین می کند.

شما میتوانید برای خرید انواع لباس های بیمارستانی و گان های جراحی از فروشگاه ما دیدن فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما