تولید کننده گان بیمار تک استریل

گان از جمله تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ها بوده که تولید گان بیمار تک استریل توسط برترین برند ها از بهترین پارچه های بدون بافت اسپان باند، در سایز بندی های مختلف و رنگ بندی های گوناگون انجام می شود که این محصول در صورت نیاز بیمار برای بستری جراحی شدن در اکثر بیمارستانها و کلینیک های زیبایی استفاده می شود که یکبار مصرف بوده و به صورت استیل و بهداشتی به فروش می رسد.

تولید کننده گان بیمار تک استریل

گان بیمار تک باکیفیت چه مشخصاتی دارد؟

گان بیمار تک باکیفیت چه مشخصاتی دارد؟ برای اینکه بیماران در هنگام مراجعه به بیمارستان ها از ویروس و آلودگی ها در امان باشند، باید از این لباس های یکبار مصرف همچون گان استریل استفاده نمایند. این لباسها در واقع احتمال هرگونه ویروس و آلودگی را کاهش داده و به دلیل استریل و ضدعفونی بودن، یک محیط تمیز را برای بیمار فراهم می‌ آورد. اما اینکه یک گان بیمار با کیفیت چه مشخصاتی دارد، در این مطلب مشخص خواهد شد.

اولین مشخصه گان با کیفیت، راحتی آن است که کاملاً سبک بوده و به بدن نمی چسبد. همچنین، از بدن بیمار در مقابل ویروس و باکتری ها محافظت می کند. سایز آن ها معمولاً فری سایز بوده و مطابق با فرم بدن افراد می باشد. مهمترین مشخصه آنها استریل بودن است که کاملاً بهداشتی بوده و باعث محافظت از سلامت بیمار و کادر درمان می شود.

این گان به راحتی پوشیده شده و در آورده می شود. لازم به ذکر است بدانید، یکبار مصرف بوده و دیگر هزینه هایی برای استریل کردن و شستشو ندارد که به راحتی پس از استفاده دور انداخته می شود. همچنین به دلیل این که در آن تبادل و جریان هوا وجود دارد، از تعریق فرد جلوگیری کرده و در عین اینکه هوا را از خود عبور می دهد، در برابر هرگونه آب یا ترشحات مانند خون، عایق می باشد.

به دلیل بکار بردن پارچه های اسپان باند و سوزنی بدن نما نبوده و فرد به راحتی می‌تواند این لباس را بپوشد که معمولاً شامل پیراهن و شلوار، پیراهن بلند پیراهن های سرهمی و یکسره می باشد.

مراکز توزیع گان بیمار تک

مراکز توزیع گان بیمار تک با توجه به اهمیت لباس های گان در بیمارستان‌ ها و مراکز درمانی، استفاده از این محصول بسیار زیاد است از این رو مرکز توزیع گان بیمار تک این محصول را در بسته بندی های عمده در اختیار مراکز درمانی قرار می‌ دهد تا خرید خود را مستقیماً از درب کارخانه با قیمتی ارزان‌تر انجام دهید. در واقع این مراکز در حوزه بهترین گان بیمار فعالیت داشته و از طریق عرضه محصولات از درب کارخانه آنها را با قیمتی ارزان و مناسب به مشتریان ارائه می‌ کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما