تولید کننده پک یکبار مصرف سزارین

امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که با پیشرفت تکنولوژی کارها به سمت راحت تر شدن در پیش است. بیمارستان ها هم از این امر مستثنی نیستند. هر بیماری که وارد بیمارستان می شود، در هنگام پذیرش، براساس نوع بیماریش، پکی در اختیار وی قرار داده می شود. در واقع این پک ها که با نام پک های بیمارستانی معروف هستند، لوازم اولیه برای بستری بیمار است که کاملا بهداشتی و یک بار مصرف می باشد. مزیت این پک ها نه تنها به راحت تر شدن بیمار و کادر درمان کمک کرده بلکه از انتشار سایر عفونت ها هم جلوگیری شده است. یکی از این پک ها، پک یکبار مصرف سزارین است که تجهیزات اولیه برای یک عمل سزارین در آن قرار داده شده است. تولیدکنندگان پک یک بار مصرف سزارین توانسته اند کمک بزرگی را برای آسودگی خاطر مادر و نوزاد تامین کنند.

تولید کننده پک یکبار مصرف سزارین

مختصری درباره خصوصیات پک استریل سزارین

مختصری درباره خصوصیات پک استریل سزارین به طور کلی پک های عمل مجموعه ای از گان،شان و حوله و… می باشند که بسته به نوع عمل متغیر است. این پک ها توسط تولیدکنندگان پک های یک بار مصرف با بهترین کیفیت در اختیار بیمارستان ها قرار می گیرد که کاملا استریل و بهداشتی هستند و توانسته کار را هم برای کادر بیمارستان و هم برای بیمار آسان تر نماید. توجه به تولید نسل و رعایت اصول بهداشتی برای مادر و نوزاد یکی از مهماتی است که در هر بیمارستان باید به آن توجه ویژه ای شود.پک استریل سزارین یکی از همین مهمات است که به کمک آن می توان سلامت زائو و فرزند متولد شده اش در گرو آن تضمین نمود. این پک ها دارای اقلام زیر هستند:

  • گان مخصوص زائو
  • حوله برای خشک کردن دست
  • حوله مخصوص نوزاد
  • پارچه پرفوره مخصوص عمل
  • پارچه رومیزی ضدآب
  • چسب مخصوص عمل
  • پارچه رومیزی ساده
  • شان ساده در دو سایز ۸۰×۱۰۰ و ۱۲۰×۱۶۰

ناگفته نماند که کیفیت پک های ارائه شده وابسته به یک سری عوامل است که می تواند قیمت پک محصول را متغیر کند. از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. نرخ تورم
  2. کیفیت پارچه به کار رفته
  3. نحوه توزیع از سمت تولید کننده
  4. نوسان قیمت دلار
  5. و…

عرضه بدون واسطه پک یکبار مصرف سزارین

عرضه بدون واسطه پک یکبار مصرف سزارین عرضه بدون واسطه نه تنها در پک های بیمارستانی بلکه در تمامی محصولات موجود در بازار وابسته به نوع ارائه آن است که می تواند در قیمت تمام شده محصول تاثیرگذار باشد. یکی از این راهها که می تواند کمک شایانی در این امر داشته باشد، ارتباط مستقیم با تولیدکننده و خرید مستقیم از وی است و این بستر می تواند در دنیای امروز از طریق اینترنت صورت گیرد که هم باعث ارزان تر شدن قیمت و هم صرفه جویی در زمان فروشنده و خریدار خواهد شد. در ادامه لیستی از چند سایت که در زمینه عرضه پک سزارین فعالیت دارند ذکر خواهد شد:

tebpoush.com

uniformkala.ir

rad-company.com

doctoralbas.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما