تولید کننده لباس اتاق عمل استریل پزشک

اتاق عمل، قلب یک بیمارستان محسوب می شود که مهم ترین جراحی ها در آن انجام می شود و لباس اتاق عمل پزشک تاثیر به سزایی در راحتی پزشک و جراحی آن دارد. تولید کننده لباس اتاق عمل استریل پزشک با انتخاب یک پارچه خوب و جنس اعلا یک کار اساسی و مهم را بر عهده دارد و این لباس ها به دو صورت یکبار مصرف و چند بار مصرف تولید می شوند.

تولید کننده لباس اتاق عمل استریل پزشک

دسته بندی انواع لباس اتاق عمل

دسته بندی انواع لباس اتاق عمل لباس های اتاق عمل انواعی مختلف دارد و دسته بندی انواع لباس اتاق عمل کار بسیار سختی نمی باشد و در این مطلب شما را با انواعی از لباس های اتاق عمل آشنا خواهیم کرد: از مهم ترین لباس اتاق عمل لباس پزشک می باشد که جنس آن از ویسکوز و پنبه و الیاف طبیعی می باشد و این پارچه ها بسیار سبک و نرم و راحت می باشند و احساس خوبی را به پزشک منتقل می کند و از تعریق هنگام جراحی جلوگیری می کند. معمولا این لباس ها گشاد طراحی شده اند تا پزشک احساس راحتی را در آن داشته باشد.

لباس های اتاق عمل رنگ های مخصوصی دارد و این رنگ ها اعم از خاکستری، آبی کمرنگ، سبز می باشند. لباس پزشک جراحی معمولا آب گریز بوده و پس از استریل شدن رنگ آن ها تغییر پیدا نمی کند و رنگ آن ثابت می ماند. این لباس شامل گان، کلاه و گاهی کاور کفش و دست می باشد.

در بسیاری از جراحی های سرپایی از لباس های یکبار مصرف استریل شده استفاده می شود تا پس از مصرف دور انداخته شود. در ضمن رنگ لباس های استریل شده با لباس های غیر استریل متفاوت می باشد و به راحتی قابل تشخیص می باشد.

خرید مستقیم لباس پزشک جراحی

خرید مستقیم لباس پزشک جراحی شما برای خرید مستقیم لباس پزشک جراحی می توانید به کارگاه های تولید و کارخانجات های استریل شده مراجعه کنید و از این لباس ها به صورت عمده و جزئی خریداری کنید. هم چنین این کارخانجات ها سایت فروشی را طراحی کرده اند تا با ثبت سفارشات مشتریان و متقاضیان به صورت روزانه برای آن ها لباس ها را ارسال کنند.

بسیاری از مسئولین خرید البسه های بیمارستانی به صورت مستقیم به ما مراجعه می کنند و تعداد سفارشات خود را در روز و در ماه ثبت می کنند و ما سفارشات آن ها را به صورت روزانه و با پروتکل های بهداشتی، روزانه به بیمارستان ارسال می کنیم. 

خوشبختانه تولید کنندگان ما علاوه بر تامین احتیاجات داخلی موفق به تولید انبوه از لباس های استریل شده شده انده و به کشور های متقاضی صادرات می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما