تولید عمده کاور کفش نایلونی یکبار مصرف

تولید عمده کاور کفش نایلونی یکبار مصرف،امروزه به دلیل شیوع ویروس کرونا با استقبال بیشتری مواجه است.

این کاور کفش نایلونی در محیط های ایزوله برای جلوگیری از انتقال گرد و غبار،ویروس و آلودگی ها از طریق کفش، مورد استفاده قرار می گیرد.

کاور کفش از مواد اولیه بسیار مرغوب تولید می شود که انعطاف پذیری و مقاومت بالایی دارد و شما به عنوان مصرف کننده می توانید این محصول را با خیالی راحت استفاده کنید.

تولید عمده کاور کفش نایلونی یکبار مصرف

مصارف متنوع کاور کفش نایلونی

مصارف متنوع کاور کفش نایلونی مصارف متنوع کاور کفش نایلونی،این محصول را با ارزش تر کرده است.

کاور کفش بیمارستانی تنها در زمان شیوع یک اپیدمی مورد استفاده قرار نمی گیرد،بلکه تمامی کارکنان بیمارستان ها برای حفظ جان خود و در امان ماندن از بیماری های مسری و واگیر دار لازم است که از این کاور های نایلونی یک بار مصرف بر روی کفش های خود استفاده کنند.

این کاور ها شما و عزیزانتان را در مقابل بیماری های عفونی و انواع میکروب ها محافظت می کند.

اتاق سرور های کامپیوتر نیز جزو مکان هایی است که استفاده از کاور کفش در آن بسیار ضروری است.اتاق سرور نسبت به گرد وغبار بسیار حساس است و با استفاده از کاور نایلونی دیگر از این بابت نگرانی نخواهید داشت.

دراتاق های سرور به هیچ عنوان نباید گرد و غباری وجود داشته باشد چون موجب افزایش دمای سرور می شود که این بسیار خطرناک است و سبب از کار افتادن بسیاری از قطعات مانند فن و پردازنده می شوند.

همچنین در مکان هایی مانند اتاق های عمل،آزمایشگاه ها،داروسازی ها،مطب ها،دام داری ها،مرغ داری ها،هتل ها و محیط های ایزوله شده که رعایت نکات بهداشتی در آن ها ضروری است ،استفاده از کاور کفش نایلونی الزامی است.

همچنین کاور کفش نایلونی در صنایع غذایی که رعایت اصول بهداشتی در آن ها الویت دارد،بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

این کاور کفش ها را می توانید در کم ترین زمان و به راحتی بپوشید و یا از پای خود خارج کنید فقط کافیست کاور کفش را باز کنید و سپس کفش خود را درون کاور قرار داده و رها کنید تا کاور به وسیله کشی که روی آن دوخته شده است روی پای شما فیکس شود.

راحتی و سبکی این کاور کفش نایلونی به قدری زیاد است که هنگام پوشیدن آن وجود چیز اضافی بر روی کفش هایتان را به هیچ وجه احساس نخواهید کرد.

جنس الیاف کاور کفش از چیست؟

جنس الیاف کاور کفش از چیست؟ حتما این سوال برای شما هم پیش آمده که این نایلون های کم حجم و سبک چگونه می توانند همچون محافظی قدرتمند عمل کنند،یا این که الیاف به کار رفته در کاور کفش از چه جنسی است؛اینک ما به این پرسش شما پاسخ خواهیم داد.

جنس الیاف کاور کفش از پلاستیک PE می باشد که بهترین نوع پلاستیک است و دارای ضخامت 4 میکرونی است و بهترین کیفیت برای استفاده در مکان های عفونی را دارد،این ماده مقاومت و انعطاف پذیری بالایی دارد و حین راه رفتن ساییده نمی شود و نیازی نیست که در طول روز بار ها آن را تعویض کنید.

جنس الیاف کاور کفش از پلاستیک و پلی اتیلن است و از نفوذ آب و مایعات درون این کاور ها جلوگیری می کند.

شما با استفاده از این محصول می توانید با خاطری آسوده وارد مکان های ایزوله شوید و در طی ساعت های طولانی این محصول را استفاده کنید بدون اینکه آسیبی به کاور کفش وارد شود.

ویژگی های کاور کفش مرغوب

ویژگی های کاور کفش مرغوب کاور کفش با کیفیت از بهترین الیاف و مرغوب ترین کش،در طی فرایندی کاملا بهداشتی و تحت نظارت بهترین متخصصان تولید شده و در بسته بندی های کاملا استاندارد روانه بازار می شود.

کاور کفش مرغوب را می توان به راحتی شست و تا زمانی که انعطاف پذیری اولیه خود را از دست نداده می توان از آن استفاده کرد.

این کاور کفش ها بسیار سبک و راحت هستند و موجب لیز شدن کفش نمی شوند و میتوان با خاطری آسوده از این محصول در مکان هایی که کف آن سرامیک شده است استفاده کرد.

کاور کفش نایلونی از کثیف شدن و آسیب دیدن کفش ها نیزجلوگیری می کند.

دور تا دور کاور کفش نایلونی کش مرغوبی وجود دارد که موجب می شود این نایلون ها هنگام راه رفتن از پا خارج نشوند وشما می توانید این کش را به صورت دستی در پای خود تنظیم کنید.

این کاور کفش ها برای هر سایزی از پا مناسب هستند و به گونه ای طراحی شده اند که با هر نوع کفشی از جمله کفش های اسپرت و پاشنه بلند می توان از آن ها استفاده کرد.

همان طور که پیش از این اشاره کردیم جنس الیاف کاور کفش از پلاستیکPE می باشد که کاملا قابل بازیافت بوده و آسیبی را به محیط زیست وارد نمی کند.

وزن کاور کفش نایلونی تقریبا 3 گرم بوده و طول آن نیز تقریبا 50 سانت است.

کاور های نایلونی به صورت پر فراژ بسته بندی شده اند تا با برداشتن یک کاور دسته بندی آن ها به هم نریزد.

این کاور ها بهترین و ارزان ترین محصول برای جلوگیری از انتقال آلودگی به محیط اطراف می باشند.

تولیدکنندگان این کاور کفش های مرغوب، علاوه بر تأمین نیاز داخلی،این محصول را به بسیاری از کشور های خارجی نیز صادر می کنند.

بازرگانی خرید کاور کفش نایلونی یکبار مصرف

بازرگانی خرید کاور کفش نایلونی یکبار مصرف بازر گانی خرید کاور کفش نایلونی یکبار مصرف امروزه به صورت وسیعی در سراسر جهان صورت می گیرد.

این بازر گانی ها کاور کفش را در انواع کیفیت و رنگ ها و در بسته بندی های متنوع روانه بازار می کنند.

قطعا میان این حجم از تنوع در یک کالا،انتخاب برای مصرف کننده بسیار سخت می شود اما با کمی مطالعه و تحقیق و با خرید از فروشگاه ها و سایت های معتبر می توان این محصول را با کیفیتی بی نظیر و با قیمتی مناسب خریداری کرد.

ما در گروه تولیدی کاور کفش نایلونی یک بار مصرف ،این اطمینان را به شما می دهیم که با خرید از ما بهترین نوع این محصول در سراسر جهان را تهیه کرده اید.

این محصول با بهره گیری از بروز ترین ماشین آلات تولید می شود و در انواع رنگ و ضخامت و در تعداد دلخواه طبق سلیقه مشتری خدمت خریداران عرضه می شود.

شما با مراجعه به سایت می توانید این محصول درجه یک را با قیمتی مقرون به صرفه و در بسته بندی های استاندارد به صورت غیر حضوری از ما خریداری کنید.

ما همچنین آماده همکاری گسترده با نمایندگان در سراسر ایران و جهان هستیم.

ما همواره به عنوان خدمت گذاران مردم سرزمینمان می کوشیم تا با ارائه محصولی تضمینی رضایت مصرف کنندگان گرانقدر را جلب نموده و برای گسترش این تولید ملی گامی استوار برداریم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما