تولید عمده لباس بیمارستانی گان

لباس بیمارستانی گان، از جمله ملزومات بسیار مهم و لازم و پر کاربرد در محیط بیمارستان است که در هر بیمارستان و مراکز درمانی روزانه چندین بار به آن احتیاج است.تولید کننده عمده لباس گان بیمارستانی، این نیاز جامعه پزشکی را براورده کرده و آماده عرضه انواع گان بیمارستانی به مراکز درمانی و کلینیک ها می باشد.

تولید عمده لباس بیمارستانی گان

اطلاعاتی درباره لباس بیمارستانی

اطلاعاتی درباره لباس بیمارستانی محیط اتاق عمل ایزوله و استریل است تا هنگام عمل میکروب ها وارد بدن باز بیمار نشوند. جراحان و دستیاران اتاق عمل هنگامی که می‌خواهند وارد فضای ایزوله اتاق عمل شوند نیز باید لباس استریل بپوشند که به این لباس گان می گویند.

درگذشته گان ها سفید بودند زیرا سفیدی را نشانه پاکیزگی می دانستند. اما با توجه به نور زیاد اتاق عمل و سفید بودن خیلی از وسایل در آن پوشیدن لباس سفید نیز می تواند چشم را خسته کند و باعث ایجاد فشار روی چشم جراح و دستیاران او می شود.

در دهه ۱۹۵۰ تا ۱۹۶۰ در بیمارستانها از لباس سبز برای گان جراحی استفاده کردند زیرا به خصوصیات مفید این رنگ پی برده بودند. رنگ سبز محیطی با کنتراست بالا ایجاد می کند، خستگی چشم را کاهش می دهد و دید جراح را در در اتاق عمل در بین اشیای قرمز مثل خون و احشا بدن بیمار زیاد می کند. امروز اکثر گان ها به رنگ سبز یا آبی هستند.

امروزه به طور کلی دو نوع گان وجود دارد گان جراحی یکبار مصرف و گان چند بار مصرف. گان یکبار مصرف از جنس اسپان است و اکثرا بدون دوخت و پرس شده هستند. گان یکبار مصرف باید درز کمتری داشته باشد تا پرسنل اتاق عمل در مقابل نفوذ ویروس ها محفوظ باشند.

پارچه اسپان نوعی پارچه است که از مواد پلی پرو پیلن تهیه می شود. در ساختار پارچه گان های یکبار مصرف تار و پود وجود ندارد و الیاف آن به صورت همگن کنار هم قرار گرفتند به همین جهت باعث می شود که پارچه منفذی برای نفوذ میکروب نداشته باشه و به دلیل یکبار مصرف بودن نیاز به شستشو و استریل مجدد ندارد.

گان های چند بار مصرف عمدتاً از جنس پنبه هستند زیرا باعث می شود که هوا از آن عبور کرده و از عرق کردن جراح و دستیاران او جلوگیری می کند اگر جنس لباس جراح طوری باشد که درون آن احساس گرما داشته باشد یا عرق کند آرامش و احساس راحتی نداشته و حتماً در کیفیت عمل تاثیر گذار خواهد بود.

جنس پنبه این گان ها باعث می شود که این گان ها قابلیت استفاده چند باره داشته باشد.

در دنیای امروز با توجه به شیوع ویروس کرونا و همه گیری آن در سراسر جهان و ایران اهمیت این لباس های بیمارستانی و گان ها بیش از گذشته مشخص شد. لباس بیمارستانی کرونا برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا به کادر درمان می باشد این لباس ها پلاستیکی و یکبار مصرف هستند و همراه با عینک و ماسک پوشیده می شوند و در انتهای آستین لباس ها کش دوخته شده است و همچنین کلاه آن نیز قسمت زیادی از صورت را می پوشاند.

نحوه دوخت لباس بیمارستانی

نحوه دوخت لباس بیمارستانی دوخت و تولید لباس بیمارستانی هم به صورت دستی انجام می شود هم به صورت مکانیکی و ماشینی اما به طور کلی مراحل تولید گان های یکبار مصرف به صورت زیر است:

۱_طراحی: بر اساس سایز لباس و نوع آن طراحی می‌شود

۲_ برش پارچه: پارچه گان ها زیر دستگاه طاقه باز کن طبق الگوهای برنامه‌ریزی شده و طراحی شده برش داده می شود

۳_ لبه دوزی و دوخت

۴_ آماده سازی و دوخت آلتراسونیک: دوخت التراسونیک نوعی جوش یک پارچه قطعات به هم است و بدون دوخت انجام می شود برای برخی لباس های بیمارستانی که یک تکه و بدون درز هستند استفاده می شود

۵_ تولیدات اتوماتیک: بعضی لباس های بیمارستانی مثل کلاه و کاور کفش میتواند بدون دخالت دست و تمام اتوماتیک انجام شود

۶_ بسته بندی

۷_استریل کردن: از گاز اتیلن اکساید برای استریل کردن گانهای تولید شده استفاده می شود

پخش انواع لباس بیمارستانی گان

پخش انواع لباس بیمارستانی گان این مجموعه آماده پخش لباس بیمارستانی به مراکز درمانی سراسر کشور و ایجاد همکاری با بیمارستان ها می باشد. در این مجموعه خرید لباس بیمارستانی به صورت عمده و قیمت مناسب برای خریداران عزیز فراهم شده است. این لباس ها دارای کیفیت مناسب می باشد و جنس های چند بار مصرف آنها در برابر شست و شو و ضدعفونی شدن مقاوم بوده و رنگشان ثابت می ماند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما