تولید بهترین لباس یکبار مصرف اتاق عمل

یکی از محصولات پرفروش در عرصه ی پزشکی انواع لباس یکبار مصرف اتاق عمل می باشد، این محصولات به صورت متنوع تولید شده تا از بروز آلودگی ها و عفونت به بدن پزشک و پرستاران جلوگیری کند، اکثر بیمارستان ها و یا فروشندگان نسبت به تهیه ی عمده این البسه به صورت عمده اقدام می کنند. برای تولید بهترین لباس یکبار مصرف اتاق عمل از پارچه های اسپان باند و یا اس ام اس استفاده می کنند.

تولید بهترین لباس یکبار مصرف اتاق عمل

مواد اولیه لباس یکبار مصرف اتاق عمل

مواد اولیه لباس یکبار مصرف اتاق عمل همانطور که اکثر شما می دانید پارچه های به کار برده شده در لباس یک بار مصرف اتاق عمل بیشتر از جنس اسپان باند تولید می شود، زیرا این پارچه ها علاوه بر داشتن قیمت مناسب و اقتصادی از ورود و نفوذ انواع میکروب ها و عفونت ها به قسمت داخلی جلوگیری کرده و فرد را در برابر این عوامل محافظت می کند.

این لباس ها پس از یکبار استفاده باید دور انداخته شوند، زیرا استفاده کردن مجدد از آن ها موجب ایجاد خطرات جدی برای مصرف کننده می شود.

 پارچه های اسپان باند یا همان پارچه های سوزنی با عبور جریان هوا از خود، در برابر ایجاد تعریق در هنگام جراحی جلوگیری می‌ کند، اما دقت داشته باشید که این منافذ ریز از ورود عفونت ها و میکروب ها جلوگیری می کند.

برای تولید لباس یکبار مصرف اتاق عمل نیاز به کلاه، روپوش و شلوار داریم که همگی به صورت یکبار مصرف تولید می شود توجه داشته باشید که لباس های تولید شده از جنس اس ام اس در برابر نفوذ باکتری و عفونت فوق العاده قوی عمل می کند به همین دلیل از لحاظ اقتصادی ممکن است در رده های بالاتر قرار گیرد.

این پارچه ها اکثراً آبی رنگ بوده اما در برخی موارد ممکن است به رنگ صورتی تولید شود.

توجه داشته باشید که این لباس ها به صورت انبوه که خریداری می شود و خرید تک لزوماً برای بیمارستان ها انجام نمی شود.

مواد اولیه ی سازنده لباس یکبار مصرف جراحی باید در وزن سبک ارزش شود زیرا در هنگام فرایند عمل جراحی فرد باید احساس راحتی در آن داشته باشد بر می‌دارید اکثراً این لباس ها به صورت راحتی تولید می شوند.

قیمت ارزان لباس یکبار مصرف اتاق عمل

قیمت ارزان لباس یکبار مصرف اتاق عمل معمولاً پارچه های یک بار مصرف از جمله اسپان باند قیمت مناسب تر و ارزان تری دارند، به همین دلیل قیمت لباس یکبار مصرف تولید شده اقتصادی می باشد، همچنین وزن محصولات تولید شده باید به صورت کاملا سبک تولید شوند.

اکثر بیمارستان ها و مراکز درمانی نسبت به تهیه ی عمده این محصولات اقدام می کنند، به همین دلیل اگر این البسه را در تعداد فوق العاده بالا سفارش دهید قیمت خرید لباس یکبار مصرف به شدت کاهش پیدا می‌ کند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما