تولید انواع گان جراحی اتاق عمل

یکی از مهمترین مواردی که ممکن است جان بیماران و حتی پزشکان را در اتاق عمل به خطر اندازد، عفونت های بیمارستانی می باشد. به همین علت است که بسیاری از مرکز تولید کننده انواع لوازم پزشکی، با استفاده از پارچه های بسیار مرغوب و با کیفیت اقدام به تولید گان جراحی اتاق عمل نموده و آن را در دسترس بیمارستان ها و مراکز درمانی قرار می دهند. پوشیدن این لباس ها نقش بسیار مهمی در پیشگیری و کنترل عفونت ها ایفا می نماید.

تولید انواع گان جراحی اتاق عمل

کیفیت مناسب گان جراحی اتاق عمل

کیفیت مناسب گان جراحی اتاق عمل یکی از مهمترین نکاتی که در مورد انواع گان جراحی وجود دارد این است که در بافت آن از پارچه های فاقد تار و پود استفاده شده است و تمامی الیاف تشکیل دهنده آن به صورت همگن در کنار همدیگر قرار گرفته اند و این امر موجب می شود که انواع باکتری ها و میکروب ها نتوانند وارد تار و پود آن شده و باعث ایجاد آلودگی شوند.
همچنین بسیاری از این گان ها کاملاً یکبار مصرف هستند، بنابراین هیچ گونه نیازی به شستشوی مجدد و استریل آنها وجود ندارد.
کیفیت مناسب گان حراجی اتاق عمل، به جنس پارچه ای که در طراحی و دوخت آن به کار رفته، بستگی فراوانی دارد. معمولاً این پارچه ها از مرغوب ترین نوع الیاف گیاهی انتخاب می شوند؛ این الیاف موجب می شوند که جراحان در هنگام استفاده از این لباس احساس سبکی و راحتی فراوانی نموده و حتی اگر آن را ساعت ها به تن داشته باشند، دچار گرما و تعریق نشوند.

و اما در این قسمت به برخی دیگر از ویژگی های یک گان جراحی با کیفیت اشاره می کنیم:

  • یک گان جراحی خوب از قابلیت محافظتی بسیار خوبی برخوردار است و تمامی قسمت های جراح را پوشش داده و از رسیدن انواع آلودگی به سایر لباس ها و بدن فرد جراح جلوگیری می نماید.
  • دارای راحتی فراوانی بوده و قابلیت تنفسی آن بسیار بالاست.
  • هزینه تامین آنها بسیار ارزان و مناسب می باشد.
  • استفاده از این نوع گان ها هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند.

فروشنده انواع گان جراحی اتاق عمل

فروشنده انواع گان جراحی اتاق عمل اگر به دنبال یک فروشنده گان جراحی معتبر هستید تا این محصول را به صورت عمده و با قیمت مناسب برای بیمارستان و مرکز درمانی مورد نظر خویش سفارش دهید، می توانید با ما در این سایت اینترنتی همراه بوده و پس از کسب اطلاعات لازم، سفارش خود را ثبت کنید.
شایان ذکر است که تمامی این گان ها در هنگام تولید و قبل از اینکه بسته بندی شوند، به خوبی استریل و ضد عفونی شده اند و پزشکان و جراحان می توانند با خیال راحت از آن استفاده نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما