تولید انواع پک جراحی عمده

عمل های جراحی بسیار مهم هستند و باید از بهترین و مجهزترین ابزارها برای انجام عمل استفاده شود به همین دلیل استفاده از پک های جراحی آماده امروزه در سراسر دنیا مرسوم شده است این پک ها دارای انواع مختلفی هستند که هرکدام محصوص عمل جراحی خاصی هستند به همین دلیل تولید پک جراحی عمده توسط تولید کنندگان این محصول در مدل های خاصی انجام می پذیرد.

تولید انواع پک جراحی عمده

توضیحات اجمالی درباره پک جراحی

توضیحات اجمالی درباره پک جراحی پک های جراحی محصولاتی هستند که در بیشتر بیمارستان ها، مطب ها و آزمایشگاه ها استفاده می شوند این پک ها باعث می شوند کار پزشک در اتاق جراحی راحت تر شود، این پک ها به صورت کاملا استریل شده و بهداشتی تولید و به این مراکز فرستاده می شوند و بیماران از بابت بهداشتی بودن کاملا خیالشان راحت است.

به عبارت دیگر پک های جراحی یکسری از پوشاک و لباس ها هستند که ایمنی و راحتی را برای بیمار و پزشک به ارمغان می آورند، این پک ها شامل یکسری از ابزارها و وسایل جراحی عمومی و یکسری از وسایل تخصصی مربوط به هر عمل جراحی خاص هستند که پزشک می تواند در طول جراحی این وسایل را بسته به نیاز خود تغییر دهد.

این پک ها که شامل وسایل خاصی هستند در سایزهای استاندارد و مناسب تمام بیماران تولید می شوند ضمن این که در تعداد معین نیز تولید و به فروش می رسند، این وسایل با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید می شوند تا هیچگونه حساسیتی را بر روی پوست و بدن بیمار از خود بر جای نگذارند.

انواع مختلف پک جراحی

انواع مختلف پک جراحی همان گونه که گفتیم پک های جراحی دارای انواع مختلفی می باشند، پک جراحی عمومی شامل یکسری وسایل خاص است که در جراحی های عمومی از آن ها استفاده می شود و پک جراحی تخصصی شامل وسایل خاص مربوط به آن عمل جراحی است که پزشک بسته به نوع عمل و نیاز خود می تواند از آن استفاده کند.

این پک ها دارای انواع مختلفی می باشند بیشتر پک های جراحی شامل وسایل خاصی می باشند که می توان به انواع شان پرفوره، شان های ساده، روکش ساکشن، فویل و … اشاره کرد همچنین این پک ها می توانند شامل حوله و لباس های یکبار مصرف مخصوص بیمار و دیگر وسایل مورد نیاز باشند، هر چه پک کامل تر باشد بهتر است و پزشک می تواند از این وسایل بهتر استفاده کند.

پک های جراحی بر حسب نوع عمل مختلف می باشند و ممکن است وسایلی به این پک ها اضافه و یا کاسته شود، پک های مختلف شامل پک های جراحی قلب و عروق، پک جراحی ارتوپدی، جراحی زنان، جراحی عمومی، جراحی چشم، دندانپزشکی و … هستند که می توان در هر عمل از پک مخصوص هر کدام از این جراحی ها استفاده کرد.

این پک ها به دو صورت استریل شده و غیر استریل تهیه می شوند که بهتر است در اتاق عمل و به ویژه عمل های ویژه از انواع پک استریل شده استفاده شود تا بهداشت و ایمنی برای بیمار کاملا رعایت شود و در طول عمل و بعد از آن مشکلی برای بیمار به وجود نیاید.

فروشگاه جدیدترین پک جراحی عمده

فروشگاه جدیدترین  پک جراحی عمده فروشگاه پک جراحی بیمارستانی این محصول را به صورت عمده و با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید می کند این پک ها دارای نرمی و لطافت خاصی هستند که در طول عمل برای بیمار حساسیت و مزاحمتی ایجاد نمی کند.

مجموعه ما با ایجاد یک محیط رقابتی در تولید بهترین و کامل ترین انواع پک های جراحی سعی در بالا بردن درجه کیفی محصولات خود دارد و خوشبختانه تا کنون در این عرصه بسیار موفق عمل کرده است شما می توانید تمامی پک های جراحی مورد نیاز خود را از طریق سایت ما به صورت آنلاین سفارش دهید.

محصولات ما تمامی مجوزهای لازم از وزارت بهداشت را دارا می باشند بنابراین می توانید با خیال راحت اقدام به خرید این محصولات کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما