تولید انواع لباس بیمارستانی اتاق عمل

لباس بیمارستانی اتاق عمل یا گان از جمله وسایل مورد نیاز بیمارستانها می باشد. با رشد علم و تکنولوژی و ظهور علم پزشکی، لوازم و وسایل موردنیاز آن نیز ضرورت پیدا کرد. در مجموعه تولیدی ما، انواع وسایل و لباس اتاق عمل با کیفیت عالی در رنگهای مختلف برای تکنسینهای اتاق عمل در اندازه های متفاوت تولیدمی شود و مقصود از آن ایجاد محیطی استریلیزه است.

تولید انواع لباس بیمارستانی اتاق عمل

مشخصات کامل لباس بیمارستانی اتاق عمل

مشخصات کامل لباس بیمارستانی اتاق عمل در سالهای دور جراحان از لباسهای معمول برای جراحی استفاده می کردند.با شروع آنفلوآنزا اسپانیایی در اقصی نقاط جهان، پزشکان که تنها از ماسک پارچه ای برای این کار بهره می بردند دریافتند که استفاده از ماسک به تنهایی نمی تواند از ورود میکروب و باکتری جلوگیری کندو به این نتیجه رسیدند که میکروبهای اتاق عمل ممکن است زخمهای حاصل از جراحی را عفونی کنند و شروع به گندزدایی لباسها می کردند.پزشکان کم کم به فکر لباسهای مخصوص افتادند که در اتاق عمل استفاده کنند و قابل شستشو نیز باشد و از سال ۱۹۷۰ میلادی، لباسهای جراحی کنونی رواج پیدا کردند.

این روزها استفاده از لباس و ماسک به دلیل شیوع کرونا بیشتر شده است .از جمله مشخصات این لباس، دارا بودن ویژگی قابل استریلیزه شدن آن و استفاده چند باره آن است و چون در آب ژاول ضدعفونی می کنند باید دارای رنگ ثابتی باشند.لباس اتاق عمل باید برای مصرف کننده راحت باشد. لباس اتاق عمل به دو دسته لباس یکبار مصرف و لباس چند بار مصرف تقسیم می شوند.جنس پارچه لباس یکبار مصرف از جنس اسپان است و جنس پارچه چند بار مصرف از جنس پنبه می باشند.

لباس جراحی از کلاه ، ماسک ، بلوز و شلوار و گان مخصوص سرآستین کشدار تشکیل می شود. رنگ لباس اتاق عمل آبی خاکستری و سبز می باشد.علت انتخاب رنگ لباس به این رنگها این است که چشمها را خسته نمی کند و بینایی جراح را تقویت می کند. جنس لباس جراح از پنبه می باشد و به راحتی هوا را از خود عبور می دهد و باعث جلوگیری از عرق کردن جراح در اتاق عمل می شود.

نحوه تولید لباس بیمارستانی اتاق عمل

نحوه تولید لباس بیمارستانی اتاق عمل نحوه تولید لباس بیمارستانی اتاق عمل به شرح زیر است:

طراحی: طراحی لباس بیمارستانی بر اساس سایز و نوع لباس انجام می شود.

• برش پارچه: پارچه های خریداری شده روی میزکار پهن شده و بر اساس طرح الگو می کشند و معمولا با دستگاههای برقی بریده می شوند.

• لبه دوزی و دوخت: پارچه های بریده شده لبه دوزی می شوند و تیکه های مختلف را به هم می دوزند.

• آماده سازی و دوخت التراسونیک: چون در دوخت لباس بیمارستانی باید استاندارد رعایت شود برای جلوگیری از عفونت باید لباس بدون درز و یک تکه باشد و برای دوخت از دستگاه التراسونیک که نوعی جوش هماهنگ پارچه است مورد استفاده قرار می گیرد و فرایند دوخت بدون نخ و سوزن است و با دستگاه با حرارت و با فشار به هم وصل می شوند.

• تولیدات اتوماتیک: بعضی از البسه مثل کلاه ، کاور استین و کاور کفش با دستگاه اتوماتیک انجام می گیرد.

• بسته بندی: بسته بندی انواع لباسهای اتاق عمل با دستگاه انجام می شود کلیه تولیدات یکبار مصرف با دستگاه مجهز به سیستم نمایش و مرکز الکترونیکی PLC صورت می گیرد.

• استریل کردن: بعد از اتمام دوخت، از بخار دستگاه استریل که گاز اتیلن اکساید دارند برای استریل کردن محصولات بهره می برند.


خرید انواع لباس بیمارستانی اتاق عمل

خرید انواع لباس بیمارستانی اتاق عمل در مرکز فروش ما، لباس بیمارستانی شامل انواع مختلف لباس ساده بیمارستانی یا لباس بیمارستانی سرهمی و…در طرح و رنگ متفاوت به فروش می رسد. شما هم می توانید برای خرید لباس بیمارستانی با کیفیت، به مرکز فروش ما مراجعه کنید تا ما آن را با قیمت پایینتر از بازار، به صورت عمده و مستقیم به شما ارائه کنیم. همچنین می توانید با مراجعه به پایگاه اینترنتی، این محصول عالی را به صورت آنلاین ، سفارش دهید تا همکاران ما با پخش لباس بیمارستانی، با قیمت مناسب،رضایت خاطر شما را فراهم نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما