تولیدی گان جراح ساده آستین کشدار

گان جراحی از جمله لباس های ضروری در بیمارستان محسوب می شود که توسط شرکت های مختلفی در کشور تولید شده و روانه بازار می گردد. تولیدی گان جراح ساده انواع گان استریل و غیر استریل را با استفاده از الیاف عالی و درجه یک تولید نموده و با طراحی به صورت آستین کشدار امکان استفاده راحت را برای مصرف کنندگان فراهم نموده است. این گان ها در چندین سایز وجود دارند و مناسب افراد با وزن های مختلف می باشند.

تولیدی گان جراح ساده آستین کشدار

بهترین ویژگی انواع گان sms

بهترین ویژگی انواع گان sms مهم ترین هدف پوشیدن گان در محیط بیمارستان و اتاق جراحی حفاظت از بدن و جلوگیری از ورود هر نوع عفونت و میکروب است. گان ها دارای انواع گوناگونی هستند که بر اساس جنس و مورد مصرف کادر پزشکی و پرسنل به صورت های مختلفی تولید می شوند.
به عنوان مثال لباس مخصوص جراحی به دلیل خطرات بیشتر دارای مقاومت بالاتری نسبت به لباس پرسنل می باشد. گان sms جراحی یکی از مناسب ترین لباس های مخصوص اتاق عمل است که در این راستا تولید شده است. بهترین ویژگی انواع گان sms جراح عبارتند از:

این گان ها از پارچه sms تولید شده اند. منظور از sms ترکیب پارچه اسپان باند و ملت بلون می باشد که به صورت سه لایه و پنج لایه تولید می شوند، از همین رو دارای مقاومت بالایی در برابر جذب انواع میکروب ها می باشند.
جنس این لباس ها به گونه ای است که کاملا ضد حساسیت هستند و به دلیل نرمی و لطافت پارچه ها در اثر برخورد با بدن هیچ نوع قرمزی و خوردگی ایجاد نمی کنند.
این گان ها به صورت کشدار و بندی تولید می شوند و هر یک دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. گان آستین کشدار یکی از پر مصرف ترین گان های بیمارستانی است که به دلیل پوشیدن راحت بسیار محبوب است.
این لباس ها کاملا آب گریز هستند و مانع از عرق کردن جراح در حین کار می شوند. 

خرید مستقیم گان جراح ساده 150 سانت

خرید مستقیم گان جراح ساده 150 سانت گان جراح ساده در عرض 150 سانتی متر و وزن های 160 تا 180 گرمی یکی از بهترین گزینه های پیشنهادی برای خرید می باشند. در صورتی که شما خریدار این محصول هستید با خرید مستقیم گان جراح ساده 150 سانت می توانید هزینه کمتری بابت خرید بپردازید و خرید مطمئن تر و مقرون به صرفه تری را تجربه نمایید.
ما با ایجاد ارتباط مستقیم بین دو طرف فروشنده و خریدار، این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده ایم که بتوانند با حذف تمامی هزینه های اضافی خرید رضایت بخشی داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما