توزیع کننده کاور کفش اسپان باند

برای جلوگیری از ورود گرد و غبار یا اینکه برای جلوگیری از ورود باکتری ها از طریق کفش ها به مکان هایی که باید همیشه تمیز باشند بهتر است از کاور کفش اسپان باند استفاده شود تا محیط بدون گرد و غبار و میکروب باشد.

مجموعه ما به توزیع کاور کفش اسپان باند پرداخته است که شما میتوانید به فروشگاه هایی که فروش تجهیزات پزشکی را بر عهده دارند مراجعه کنید و محصول را خریداری نمایید.

توزیع کننده کاور کفش اسپان باند

مقاومت بالا کاور کفش در برابر رطوبت

مقاومت بالا کاور کفش در برابر رطوبت امروزه برای جلوگیری از ورود هرنوع آلودگی یا گرد و خاک توسط کفش ها به مکان هایی همچون بخش های ویژه بیمارستان ها،آشپزخانه ها و حتی اتاق هایی که سرور کامپیوتر ها در آن نگه داری میشود کارکنان و بقیه افراد ملزم به استفاده از کاور کفش ها هستند. حتی امروزه مردم در استفاده از آن ها در خانه نیز میل و رغبت دارند و معمولا چند تایی در جا کفشی ها به چشم میخورد.

اما همین کاور کفش ها باید از ضخامت لازم برخوردار باشند تا زود پاره و خراب نشوند و در مقابل رطوبت هم مقاوم باشند و در عین حال بتوانند کفش را کاملا پوشش دهند که محصول ما با استفاده از کش هایی که در قسمت فوقانی محصول دوخته شده است این کار را به خوبی انجام میدهد و کاملا با کفش چفت میشود پس در استفاده از محصول ما خیالتان راحت باشد.

البته شاید برای شما هم چندین بار پیش آمده باشد که عجله داشته باشید و وقتی بند های کفشتان را محکم کرده‌اید ،ناگهان به فکر این افتاده‌اید که چیزی داخل خانه جا گذاشته‌اید به جای اینکه دوباره کفش هارا در بیاورید و دوباره بپوشید که وقتتان را از دست بدهید بهتر است چند جفت کاور کفش در جا کفشی داشته باشید تا در این مواقع کفش های خود را با این محصول پوشش دهید.

این کاور کفش ها با خاصیت آب گریز بودن تولید شده‌اند پس مقاومت چشم گیری در برابر رطوبت خواهند داشت چرا که شامل تار و پود نمیشوند و در تولید آن ها از پلی پروپیلن استفاده شده است ،شاید اولین باری که این محصول را از نزدیک مشاهده کنید یاد همان پارچه های نمدی بیافتید که تار و پودی ندارند ولی در عین حال بسیار مقاوم هستند.

کاور کفش هایی که با پارچه اسپان باند تولید میشوند لطافت خاصی دارند که قدم زدن در محیط مورد نظر به راحتی صورت میگیرد به دلیل وزن بسیار سبکی که دارند شاید هنگام راه رفتن آنها را اصلا احساس نکنید و همینطور هیچگونه صدایی هم ایجاد نمیشود.

راهنمای انتخاب بهترین کاور کفش

راهنمای انتخاب بهترین کاور کفش از آنجایی که از کاور کفش یکبار مصرف در مکان های بخصوصی استفاده میشود ما نیز محصولاتمان را در محیطی کاملا بهداشتی تولید و عرضه میکنیم حتی به منظور رعایت بیشتر بهداشت کار بسته بندی هم بدون دخالت دست صورت میگیرد.

کاور کفش مرغوب باید قابلیت هایی را دربر گیرد تا مصرف کننده رضایت کافی داشته باشد پس این را بخاطر بسپارید هنگام خرید کاور کفش به مرغوبیت جنس آن و کش های به کار رفته شده بر روی محصول و حتی نوع دوخت آن توجه کنید تا کار پوشش کفش هایتان را به خوبی انجام داده باشید .

کاور کفش های اسپان باند از مرغوب ترین پارچه اسپان تولید شده‌اند با کشی که بر روی محصول تعبیه شده است کفش های شما را کاملا میپوشانند پس در نتیجه با خیالی راحت در محیط قدم بزنید چرا که مانع رسیدن گرد و غبار و آلودگی موجود در کفش به محیط خواهد شد.

ضد گرد و غبار بودن و ضد آب بودن و همچنین مقاوم بودن در برابر پارگی و سبک بودن از مشخصات یک کاور کفش عالی و با کیفیت به حساب می‌آید.

کاور های مجموعه ما بسیار سبک و راحت هستند پس مانعی برای راه رفتن نمیباشند و در عین سبکی خاصی که دارند از ضخامت لازم برخوردارند چرا که بهترین کاور کفش در برابر رطوبت نیز باید مقاومت داشته باشد تا از نفوذ مایعات جلوگیری کند.

ما قصد داریم با تولید این کاور کفش مقاوم خاطری آسوده به مصرف کننده هدیه دهیم چرا که محصول ما از کیفیت بالایی برخوردار است.

ضد باکتریال بودن کاور کفش درجه 1

ضد باکتریال بودن کاور کفش درجه 1

مجموعه ما با استفاده از روش های بهداشتی در رنگ های مختلفی تولید میشوند و با استحکام و کیفیت بالایی که دارند در اختیار عموم قرار میگیرند.

به یاد داشته باشید هنگامی که در خیابان یا کوچه و هر مکان عمومی که قدم میزنید همزمان با قدم زدن شما گرد و غبار و حتی میکروب ها به کفش های شما میچسبند و در آنجا رشد میکنند پس تعجب نکنید اگر در مکان های بهداشتی و یا مکان های بخصوص مانند مکان های تاریخی از شما بخواهند که از کاور کفش استفاده کنید.

محصولات ما به صورت آنتی باکتریال یا همان ضد باکتریال و کاملا استریل تولید میشوند که این خود یکی از خصوصیات کاور کفش درجه 1 میباشد .

چون امروزه استقبال زیادی از این محصول میشود و در اماکن مختلفی نیاز به استفاده کاور کفش اسپان باند است ما سعی کرده‌ایم با تولید انبوه این کاور کفش ها نیاز مصرف کنندگان زیادی را برطرف سازیم، و توانسته‌ایم رضایت مصرف کننده را جلب کنیم.

قیمت بهترین کاور کفش اسپان باند

قیمت بهترین کاور کفش اسپان باند یکی از مزیت هایی که دارد کم بودن قیمت محصول است برای همین امروزه اشتیاق زیادی برای استفاده آن در مکان های حساس دیده میشود.

همه تولیدی های این کالا تلاش میکنند تا بهترین محصول را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب در اختیار عموم قرار دهند تا هم رضایت مشتریان خود را جلب کنند هم بازار کار خود را رونق دهند.

کاور کفش ها بنا به مواد تشکیل دهنده آنها قیمت های متفاوتی خواهند داشت و همچنین نحوه تولید هم بر روی قیمت تمام شده محصول اثر خواهد داشت .

ما نیز تمام تلاشمان را کرده ایم تا محصولی با کیفیت و استاندارد را با بسته بندی های بهداشتی و متناسب با کالا و در اندازه های متفاوت در خدمت شما عزیزان قرار دهیم .میتوانید برای تهیه این محصول به تولیدی ها سر بزنید یا به فروشگاه های معتبری که تجهیزات پزشکی را عرضه میکنند مراجعه کنید و کاور کفش اسپان باند را با هزینه‌ای مناسب تهیه کنید البته میتوانید به آدرس اینترنتی شرکت نیز مراجعه کنی و به غیر از مشاهده و محصولات و قیمت ها ثبت سفارش کنید.

البته که خرید مستقیم از درب تولیدی و یا خرید به صورت عمده قیمت کاور کفش را تا حد چشم گیری پایین می آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما