توزیع کننده پک جراحی کورتاژ

هر جراحی که در بیمارستان یا کلینیک های شخصی انجام می شود نیاز به پک جراحی دارد که با استفاده از مواد استریلیزه و انواع گان جراحی انجام می شود. یکی از پرکاربردترین نوع آن پک جراحی کورتاژ می باشد که شامل چندین نوع ابزار و لباس می باشد. این لوازم پزشکی به صورت عمده و کاملا بهداشتی در پک های مخصوصی به توزیع می شود و توزیع کننده می تواند با تعداد بالایی آن را برای بیمارستان ها ارسال کند.

توزیع کننده پک جراحی کورتاژ

آشنایی با محتویات پک جراحی کورتاژ

آشنایی با محتویات پک جراحی کورتاژ هر پک جراحی شامل محتویات مختلفی می باشد که نوع پک جراحی کورتاژ نیز از این قضیه مستثنی نمی باشد که تعدادی از آنها را معرفی می کنیم.

  • گان جراح که برای پوشیدن در اتاق عمل از آن بهره می برند و استریلیزه و کاملا بهداشتی می باشد.
  • حوله یکی از محتویات دیگری است که پزشک برای خشک کردن دست خود قبل از عمل باید از آن استفاده کند.
  • شان که لباسی مخصوص برای بیمار می باشد که در نوع ساده، پرفوره و کاور پا می باشد و موارد استفاده زیادی دارد.
  • رومیزی ضد آب که برای سینی مخصوص عمل جراحی استفاده می شود و بر روی آن کشیده می شود.
  • سینی مخصوص که برای قرار دادن انواع لوازم پزشکی برای برش و عمل به کار می رود که بسیار حیاتی است.

تمامی این موارد قابل تغیر می باشد و می توان به درخواست بیمارستان هر کدام را اضافه یا کم نمود. این پک مخصوص برای اتاق عمل برای کورتاژ می باشد. کورتاژ عملی برای خانم ها می باشد که در آن بافتی در رحم که می توان جنین یا کیست یا هر گونه لخته و گوشت اضافی در رحم باشد را خالی می کنند. این عمل برای خانم ها استفاده می شود که در شرایط سخت به کار می رود.

سفارش مستقیم پک جراحی کورتاژ

سفارش مستقیم پک جراحی کورتاژ توزیع پک جراحی همانطور که گفتیم به صورت مستقیم انجام می شود و شرکت های زیادی هستند که در این راستا می توانند فعالیت خوبی داشته باشند. بیمارستان های شخصی و دولتی سراسر کشور می توانند انواع پک مخصوص جراحی های مختلفی را را از طریق این سایت تهیه کنند.

سفارش پک کورتاژ برای مشتریانی که به تعداد کم یا زیادی این کالا را خریداری می کنند به صورت ۲۴ ساعته انجام می شود و شما نیز می توانید همین حالا در قسمت تماس با ما ارتباط برقرار کنید و هر گونه پکی که مورد نظر شما است را سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین فروش ما در ارتباط باشید و آن را با قیمتی مناسب در حجم انبوهی بخرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما