توزیع کننده لباس بیمارستانی سرهمی

لباس بیمارستانی سرهمی یکبار مصرف از جمله البسه بیمارستانی می باشد که امروزه به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند تا هر چه بیشتر بهداشت فرد و محیط رعایت گردد. قیمت خرید لباس بیمارستانی سرهمی یکبار مصرف با توجه به عوامل مختلفی تعیین می گردد که از جمله آن می توان به جنس پارچه و میزان کیفیت آن اشاره کرد.

توزیع کننده  لباس بیمارستانی سرهمی

انواع مختلف لباس بیمارستانی سرهمی

انواع مختلف لباس بیمارستانی سرهمی امروزه در مراکز بهداشتی و بیمارستان ها استفاده از لباس بیمارستانی سرهمی در بین بیماران، پرستاران، پزشکان، بهیاران و … بسیار متداول شده است. در حقیقت به کارگیری این لباس ها به دلیل این است تا هم بهداشت فردی کاملا رعایت گردد و هم به حفظ محیط زیست کمک شایانی گردد.

می توان گفت این محصولات دارای پارچه ای از جنس کاغذ یا پلاستیک نازک می باشد و به طور کلی می توان جنس پارچه های که در این نوع لباس ها مورد استفاده قرار گرفته است را این طور بیان کرد:

اسپانلس: این پارچه ها به صورت نبافته شده می باشند و حاوی ماده هیدروژنی بوده و از الیاف پلی استر در ساخت آنها استفاده می شود و از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند.

اسپان باند: این لباس ها از جنس پلی پروپیلن غیر بافته ساخته شده اند و از تنفس بالایی برخوردار هستند و به راحتی قابل برش می باشند.

از آنجایی به پارچه های اسپان باند غیر بافته می گویند چرا که دارای تار و پود نمی باشد. معمولا لباس های اسپان بند در دو نوع ضد آب و هیدروفوبیک و آب دوست تولید می شود.

پارچهsms: این پارچه ها همچون پارچه های اسپان بند می باشند اما در بین آنها لایه ای وجود دارد که از عبور باکتری ها و میکروب ها ریز جلوگیری می کند. می توان گفت جنس لباس بیمارستانی سرهمی یکبار مصرف باید نرم، راحت و مقاوم باشد تا بیمار یا پزشکان با استفاده از آن احساس راحتی داشته باشند.

جنس مناسب لباس بیمارستانی سرهمی

جنس مناسب لباس بیمارستانی سرهمی در بین انواع مختلف لباس بیمارستانی جدید می خواهیم در مورد لباس های سرهمی بگوییم که در بخش های مختلف بیمارستان برای پرسنل و بیماران مورد کاربری قرار می گیرد.

البسه مورد نظر به منظور جلوگیری از نفوذ ویروس ها مورد توجه قرار می گیرد و می توان آنها را در نمونه های متفاوت خریداری کرد. پارچه ای که در دوخت این البسه مورد استفاده است پارچه ای خاص می باشد که اصطلاحا به آنها پارچه اسپان باند می گویند. پارچه های اسپان باند محصولاتی بدون بافت هستند که با قیمت ارزان در دسترس قرار می گیرند و به همین سبب مقرون به صرفه می باشند.

با قیمت مناسبی که پارچه ها دارند پس می توان این البسه را در زمره لباس های یکبار مصرف معرفی کرد. اازز نظر پارامتر های متعددی پارچه ها با هم فرق دارند که نظر ضخامت و وزن پارچه ها با هم فرق دارند که به طور کلی گرماژ آنها از 38 گرم بالا تر می باشد.

پارچه های کاغذی را که در اینجا می گوییم دارای منافذی برای عبور هوا هستند که در برخی مواقع برای رعایت نکات بهداشتی با یک لایه از جنس لمینت گرفته می شوند که جلوی تبادل هوا را می گیرند.

پارچه اسپان باند قابلیت استریل و ست و شوی دوباره ندارد و بعد از یک بار استفاده دور انداخته می شوند. از نظر رنگ بندی پارچه اسپان باند صورتی برای خانم ها و نمونه های آبی برای آقایان استفاده می شود.

فروشنده بهترین لباس بیمارستانی سرهمی

فروشنده بهترین لباس بیمارستانی سرهمی امروزه فروشنده لباس بیمارستانی در کشور به ارائه انواع لباس بیمارستانی سرهمی با کیفیت بالا می پردازند تا حافظ جان بیماران و کادر پزشکی در مقابل بیماری های ویروسی و … گردند.

تولید این لباس ها که در گذشته تنها در رنگ سفید ممکن بود، اما امروزه این تولیدکنندگان به ارائه این محصول در رنگ های متنوع همچون زرد، صورتی، آبی، سبز می پردازند تا موجبات آرامش بیشتر روحی بیماران و کادر درمان را فراهم نمایند. قیمت لباس بیمارستانی بسته به متریال استفاده شده برای تولید آن متغیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما