توزیع کاور کفش نایلونی جراحی

کاور کفش نایلونی یک نوع کاور مخصوص جراحی است که در بسته بندی های مختلف در دسترس مشتریان گرامی قرار می گیرد. در داخل این بسته ها تعداد مشخصی از این کاور ها قرار دارند که افراد می توانند از آن استفاده نمایند. بسته بندی این محصولات به گونه ای است که به راحتی می توان هر یک از کاور ها را از داخل بسته خارج کرد. توزیع کاور کفش جراحی در بازار به دو صورت عمده و تک انجام می شود.

توزیع کاور کفش نایلونی جراحی

انواع کاور کفش نایلونی یکبار مصرف

انواع کاور کفش نایلونی یکبار مصرف یکی از محصولاتی که استفاده از آن در محیط های بیمارستانی و درمانی ضروری می باشد، کاور های کفش می باشد. این کاور ها همان طور که از نام آنها مشخص است کفش پزشکان و پرستاران را به طور کامل می پوشاند و از ورود آلودگی به اتاق عمل جلوگیری خواهد کرد. در ساخت این محصولات از نایلون استفاده می شود.

کاور های کفش نایلونی به صورت کشدار هستند و به راحتی تمامی قسمت های کفش را می پوشانند. این محصول از انتقال آلودگی و گرد و خاک به مراکز بیمارستانی جلوگیری خواهد کرد . سطح ایمنی اتاق عمل را از لحاظ بهداشتی افزایش خواهد داد.

این محصول در رنگ های مختلف در بازار موجود است و رنگ اصلی آن اغلب به صورت آبی می باشد. انواع کاور های کفش نایلونی دارای ویژگی های مختلفی است که از این موارد می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • از اصلی ترین ویژگی های این کالا می توان به ضخامت بسیار زیاد این نوع کاور اشاره کرد. ضخامت کاور های کفش نایلونی اغلب 4 میکرونی می باشد.
  • از دیگر مشخصه های این محصول می توانیم به مقاومت این محصولات در برابر پاره شدن اشاره کرد. این نوع کاور ها از بهترین نایلون ساخته شده اند و به راحتی پاره نمی شوند.

قیمت انواع کاور کفش استریل

قیمت انواع کاور کفش استریل قیمت انواع کاور کفش 50 عددی استریل متاثر از شاخص های اقتصادی گوناگونی است که از این موارد می توانیم به حجم بسته های این کالا اشاره کرد. هر چه تعداد کاور های قرار گرفته شده در این بسته ها افزایش پیدا کند، قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. قیمت گذاری این محصول کارآمد و ارزشمند با توجه به نیاز های بازار انجام خواهد شد.

هر چه سفارش برای تهیه این کالا در بازار های داخلی بیشتر شود، میزان تولید آن نیز افزایش خواهد یافت که این امر نقش مهمی در قیمت گذاری انواع و اقسام کاور های کفش استریل خواهد داشت. برای اطلاع از قیمت این کالا به این سایت مراجعه فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما