توزیع مستقیم گان جراحی لمینت شده

در گذشته لباس ‌‌مخصوصی برای پزشکان در اتاق عمل پرستاران بخش عفونی و سایز بخش ها و همینطور برای بیماران با حال بد وجود نداشت و این نه تنها موجب آلودگی لباس پزشکان و کادر درمان میشد بلکه موجب انتقال نفود عفونت ها و بیماری های مختلف نیز باشد.

اما امروزه با تولید گان ها لباس های مخصوص اتاق عمل و کادر درمان در انواع گان جراحی ساده و گان جراحی لمینت شده این امر را برای آنها راحت کرده است.

توزیع مستقیم گان جراحی لمینت شده

مزیت های گان جراحی لمینت شده استریل

مزیت های گان جراحی لمینت شده استریل گان های ساده بیشتر یکبار مصرف بوده و قابل شست شو نیستند، گان های غالبا از جنس نخ یا پلی استر هستند و روی لباس کادر درمان قرار گرفته و لباس آنها را از آلودگی و نفوذ میکروب ها و عفونت ها حفظ می‌کند.

اما گان های لمینت شده غالبا از جنس الیاف بدون بافت بنام اسپان باند با یک لایه پلاستیکی و روکش و عایق در رویشان تولید می‌شوند که هم از نفوذ رطوبت و خون جلوگیری می‌کند و هم در برابر گان های نخی و پلی استر مقامت بیشتری در برابر میکروب ها دارند.

گان های لمینت شده بصورت الیاف بدون بافت طی دستگاه های صنعتی و با فشار و فن آوری خاص مواد اولیه اسپان باند را به صورت مذاب در آورده و در صحفه های سرنگ مانند سوزنی به صورت رشته های فلامنت در می آیند و در نهایت این رشته ها پرس شده تحت فشار و صفحه های پارچه ای بدون بافت تولید می‌شود.

این صفحه ها یا پارچه های اسپان باند برای مصارف پزشکی مثل تولید ماسک و گان های ساده و لمینت و روکش کفش و… استفاده می‌شود و نوع لمینت شده آن بدلیل لایه پلاستیکی عایق هم مقاوم تر است و هم محبوب تر.

علاوه بر این این گان ها بدلیل نداشتن دوخت و درز از نفوذ بیماری و میکروب بیشتر جلوگیری میکند و با الکل راحت ضدعفونی می‌شود علاوه بر آن با وجود رنگ های آبی و سبز راحت تر خون را نشان می‌دهد و چشم را در اتاق عمل اذیت نمی‌کند.

این گان ها در انواع استریل شده و چند لایه تولید می‌شود و حذف آن ازدنیای پزشکی تقریبا غیر ممکن است. برای خرید این گان ها از نوع استریل و با کیفیت به فروشنده های معتبر این لوازم مراجعه کنید.

روش های فروش گان جراحی لمینت شده

روش های فروش گان جراحی لمینت شده برای خرید گان جراحی استریل به مجموعه های تولیدی لوازم پزشکی که با تولید با کیفیت این لوازم و فروش گان جراحی به شما سروران گرامی خدمات لازم را در این جهت ارائه می‌دهند. سلامت باشید و خریدی موفق را برای شما آرزو مندیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما