توزیع لباس یکبار مصرف سرهمی در مشهد

پوشاک یکی از نیاز های اصلی انسان به شمار می رود که با لباس باید تن را پوشاند تا از گزند صدمات احتمالی در امان باشد در گذشته های بسیار دور لباس انسان از شاخ و برگ درختان و پوست حیوانات بود که با گذشت زمان تکنولوژی نیز پیشرفت کرده و امروزه  انواع لباس ها با جنس ها و رنگ ها  و طرح های مختلفی در بازار موجود است.

به دلیل وجود انواع میکروب و انواع  ویروس ها و بیماری ها در بیمارستان این مکان بسیار آلوده است به همین دلیل کادر بیمارستان و بیماران و خدمه نیاز به لباس های یکبار مصرف دارند.

یکی از بهترین نمونه های لباس های کادر درمان که بسیار با کیفیت و استریل شده است  لباس یکبار مصرف مشهد است.

توزیع لباس یکبار مصرف سرهمی در مشهد

لباس اسپان باند یکسره مناسب فصل گرما

 لباس اسپان باند یکسره مناسب فصل گرما لباس اسپان باند یکسره از پارچه اسپان باند تهیه شده است که وزن بسیار سبکی دارد که از پروپلین ساخته شده و مقاوم در برابر ذرات جامد آلودگی کم و و زیاد است.

استفاده از پارچه اسپان باند برای تهیه لباس های یکبار مصرف در فصل تابستان بسیار مناسب است زیرا این پارچه گرماژ است و در گرمای تابستان تنفس می کند.

لباس اسپان باند سرهمی است به این صورت که یک تکه است از کلاه تا مچ پا یا به صورت دو تکه که امکان وصل کردن پاپوش را هم دارد و دارای کش در ناحیه کمر و مچ ها و….

کادر درمانی  که در مکان حساسی همچون اتاق عمل کار می کنند باید از لباس های یکبار مصرف استفاده کنند و به محض خروج از بیمارستان این لباس ها را به همراه تمام آلودگی های موجود در آن  را درون سطل زباله های مخصوص گذاشته و بدون آلودگی و ویروس از بیمارستان خارج شوند.

قیمت خرید لباس یکبار مصرف در مشهد

قیمت خرید لباس یکبار مصرف در مشهد قیمت لباس یکبار مصرف سرهمی با توجه به کیفیت پارچه و نوع پارچه به کار رفته ، نوع دوخت ، برند ، چگونگی تولید ،مدل و طرح آن بسیار متفاوت بوده است و اکثرا خرید این نوع لباس های یکبار مصرف برای کادر درمان به صورت عمده و در تعداد بالا خریداری می شود به همین دلیل خرید آن در نمایندگی های فروش و یا از خود تولید کننده به صورت مستقیم با صرفه تر است.

برای خرید لباس های یکبار مصرف می توانید با مشاورین سایت ما تماس گرفته و راهنمایی لازم را جهت ارتباط با مدیر فروش و خرید مناسب و به صرفه به صورت عمده و به قیمت مناسب را دریافت کنید و خرید خود را با خیال راحت انجام دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما