توزیع لباس پزشکی گان لمینت

لباس پزشکی گان یکی از مهمترین تجهیزاتی است که پزشکان به منظور حفظ سلامتی خود در برابر عوامل بیماری زا به ویژه ویروس ها به کار می برند. این روز ها به دلیل گسترش ویروس کرونا، اهمیت آن بسیار بیشتر از قبل شده و میزان تقاضا برای آن در سطح جهان به بالاترین حد خود رسیده است. این لباس های بلند که کل بدن را پوشش دهی می کنند از جنس های مختلف ساخته می شود. به همین خاطر برخی از آنها یکبار مصرف و برخی قابلیت چندین بار استفاده را دارند. گان پزشکی لمینت یکی از انواع آن بوده. این مطلب نیز با محوریت توزیع لباس پزشکی گان لمینت ارائه شده است.

توزیع لباس پزشکی گان لمینت

نکات مهم در انتخاب گان پزشکی

نکات مهم در انتخاب گان پزشکی برخی از نکات مهم در انتخاب گان پزشکی به شرح زیر می باشد:

با توجه به این که این لباس برای مدت طولانی مورد استفاده پزشکان و یا پرسنل اتاق عمل قرار می‌گیرد. باید به نحوی تولید شده شود که فرد در آن احساس راحتی داشته باشد و مانع فعالیت‌های آنها نگردد. چرا که اتاق عمل یکی از حساس‌ترین قسمت‌های بیمارستان است که  با سلامت فرد ارتباط مستقیم دارد.

همچنین باید جنس لباس ها به گونه ای انتخاب شود که قابلیت تنفس خوبی داشته باشد. زیرا ممکن است فرد دچار تعریق بیش از حد گردد و همچنین موجب ایجاد حساسیت پوستی شود. بنابراین استفاده از پارچه هایی با الیاف طبیعی مانند پنبه در کنار  سایر الیاف، گزینه مطلوبی خواهد بود.

علاوه بر این باید امکان عبور ویروس و میکروب از آن وجود نداشته باشد. گان پزشکی لمینت دارای این ویژگی می باشد. به همین خاطر در شرایط خطیر شروع کرونا نیز به عنوان پرکاربردترین گان شناخته شده است. علاوه بر این  باید از هزینه مناسب برخوردار باشد. چرا که میزان تقاضا برای آن زیاد بوده و در صورتی که هزینه ها بالا باشد، قدرت خرید افراد پایین می آید.

مسائل زیست محیطی نیز در مورد پارچه  این لباس باید مراعات گردد.  رنگ  پارچه ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. اصولاً پارچه هایی به رنگ سبز آبی کم رنگ و همچنین خاکستری برای منظور انتخاب می‌شود.  رنگ های آبی و سبز به افزایش قدرت دید کمک می کنند. همچنین حالت آرامش بخشی به فرد می دهند. 

نکته دیگری که در هنگام خرید گان پزشکی باید توجه داشت سایز مناسب است.

خرید ویژه لباس پرسنل اتاق عمل

خرید ویژه لباس پرسنل اتاق عمل  به منظور خرید ویژه لباس پرسنل اتاق عمل می توان کلیه سفارشات را به صورت عمده در این سایت فروشگاهی ثبت کرد و در سریعترین زمان ممکن توسط کارشناسان فروش بررسی و به آدرس خریداران ارسال خواهد شد.

با توجه به عدم دخالت دلالان و واسطه‌ای فروش در قیمت‌گذاری این تجهیزات بیمارستانی، قیمت ها بسیار متعادل تر و پایین تر از سایر مراکز فروش می باشند. البته بسته به جنس پارچه ای که برای منظور به کار می‌رود، همچنین کیفیت دوخت و تقاضا برای خرید، قیمت آن متفاوت خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما