توزیع لباس روپوش سفید بیمارستانی

لباس روپوش بیمارستانی مختص استفاده کادر درمانی و همچنین نیرو های خدماتی طراحی می شود. روپوش های بیمارستانی در انواع رنگ های مختلف تهیه می شوند تا وظیفه کارکنان هر بخش و هر قسمت به راحتی قابل تشخیص باشد. به عنوان مثال لباس نیروی خدماتی از لباس کادر درمانی و پزشکان و پرستاران متفاوت است و هم از نظر طرح و هم از جهت رنگ به سهولت از هم قابل تمایز می باشند. در شهر های مختلف بسته به میزان وجود مراکز درمانی توزیع لباس بیمارستانی با آمار متفاوتی همراه است و به طور قطع در شهر های بزرگ سیستم توزیع پیچیده تر از شهر های کوچک می باشد.

توزیع لباس روپوش سفید بیمارستانی

رنگبندی انواع روپوش پرستاری

رنگبندی انواع روپوش پرستاری پرستاران از جمله افراد زحمت کش و دلسوزی واقع در بیمارستان ها می باشند که با روپوش سفید پرستاری قابل تشخیص هستند.

هر دو گروه پرستاران مرد و زن دارای روپوش بوده که اکثر مدل های زنانه و مردانه با هم شباهت بسیاری داشته و تنها تفاوت بین آنها را سایزشان تشکیل می دهد.

انواع روپوش بیمارستانی از جهات مختلف قابل تمایز می باشند که به اختصار عبارتند از:

  • رنگ بندی لباس که ممکن است از یک بیمارستان به بیمارستانی دیگر متفاوت باشد. مثلا روپوش پرستاران در مراکز درمانی با رنگ های متفاوتی تهیه می شود. بیشترین رنگی که در این زمینه به کار برده می شود، رنگ سفید است که اکثر پرستاران در واحد های بیمارستانی آن را به تن می کنند.
  • جنس پارچه که به صورت یک بار مصرف و چند بار مصرف است. از پارچه های یک بار مصرف می توان به اسپان باند اشاره نمود که فاقد تار و پود بوده و بی بافت است. پارچه تترون نیز از نمونه پارچه های پر مصرف در این بخش می باشد.
  • استریل بودن لباس که برای برخی بخش ها مانند اتاق جراحی استفاده از انواع گان استریل و روپوش مخصوص از موارد لازم و ضروری است.
  • دوام و استحکام پارچه که در انواع البسه به خوبی قابل مشاهده است.

مراکز درمانی و بیمارستان های مختلف بنا به آئین نامه مکتوب که ممکن است در مراکز خصوصی و عمومی متفاوت باشد استفاده می کنند که بر طبق آن انواع روپوش پرستاری نیز لازم است تحت ضوابط و استاندارد های وضع شده طراحی شده و مورد استفاده قرار گیرد.

خرید مستقیم لباس بیمارستانی پارچه ای

خرید مستقیم لباس بیمارستانی پارچه ای یکی از مناسب ترین روش ها برای خرید لباس بیمارستانی پارچه ای، خرید مستقیم و بدون واسطه است. در این روش تولید کننده به طور مستقیم و بدون دخالت واسطه ها اقدام به فروش این تجهیزات می نمایند. 

از این رو مرکز حاضر به عنوان شرکتی جهت خرید مستقیم البسه بیمارستانی از طریق وب سایت خود اقدام به فروش این کالا و اقلام مشابه آن نموده است. به این ترتیب تمامی بیمارستان ها و مراکز درمانی می توانند با تماس از طریق راه های ارتباطی به تهیه این لباس ها به صورت مستقیم بپردازند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما