توزیع عمده گان جراحی دندانپزشکی

گان جراحی دندانپزشکی در واقع نوعی لباس مخصوص است که دندانپزشک برای کار و جراحی از آن استفاده می کنند. اکثر مراکز فروش محصولات پزشکی این نوع از گان (لباس) را دارند. 

شما عزیزان می توانید با مراجعه به مراکز توزیع و فروش محصولات پزشکی مراجعه کرده و گان دندانپزشکی خود را تهیه کنید. قیمت این محصول در بازار  با توجه به جنسی که دارند متفاوت است. شما می توانید در جهت اطلاع از انواع مدل ها و قیمت های این محصول شما می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

توزیع عمده گان جراحی دندانپزشکی

لزوم مصرف گان در دندانپزشکی

لزوم مصرف گان در دندانپزشکی الزامات استفاده از وسایل حفاظتی و گان مخصوصاً برای دندانپزشکان در قوانین وجود دارد، استفاده از گان و سایر وسایل حفاظتی فردی در طبق آیین نامه پزشکی برای مواقعی که با فرد مواجه هستید و امکان پاشیدن خون یا ترشحات از فرد بیمار به شما وجود دارد شما حتماً باید از گان و لوازم حفاظتی استفاده کنید. 

در دندانپزشکی ها استفاده از گان یا لباس مخصوص بسیار اهمیت دارد به گونه که اکثر دندانپزشک ها از این گان و لباس های مخصوص استفاده می کنند. 

استفاده از این گان ها باعث می شود که اولاً اصول بهداشتی را رعایت کرده و همچنین از شما در برابر بیماری های که ممکن است از طریق پوست منتقل شوند محافظت می کنند. 

در قوانین پزشکی نیاز بر لزوم استفاده از این گان در دندانپزشکی اشاره شده است. شما در هنگام کار در مطب دندانپزشکی با خون بیمار در ارتباط مستقیم هستید که استفاده از این گان ها باعث می گردد که لباس و پوست خونی نشود. 

همان گونه که می دانید برخی از  بیماری  ممکن با برخورد خون فرد بیمار به پوست شما نیز منتقل گردد که شما با استفاده از این گان ها می توانید از خود در مقابل آن محافظت کنید. 

در کل به همه دندانپزشکان توصیه می گردد که از گان ها و لباس حفاظتی استفاده کنند تا هم اصول اولیه بهداشت را رعایت کرد و هم از خود محافظت کنند.  

مرکز پخش گان چند لایه جراح

مرکز پخش گان چند لایه جراح قیمت گان دندانپزشکی با توجه جنس و کیفیت ساخت آن متفاوت است. اما اگر به مراکز فروش این محصول مراجعه کرده باشید حتماً نوع خاصی از این محصول را مشاهده کردید که قیمت بالا تر دارد و به نام گان چند لایه جراحی مشهور است. 

البته این نوع از گان در تمامی مراکز فروش یافت نمی شود و برخی که مراکز که به طور تخصیصی در زمینه محصولات محافظتی پزشکان کار می کنند این نوع خاص از گان را دارند. این نوع از گان پوشش چند لایه بیشتر مناسب استفاده در اتاق عمل می باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما