توزیع ست لباس بیمارستانی مادر

توزیع ست لباس بیمارستانی مادر در این مرکز با جنسی بسیار عالی و با قیمتی مناسب، انجام می شود. اگر می خواهید تنوع محصولات را مشاهده کنید بهتر است به سایت اینترنتی ما سر بزنید و اطلاعات آن ها را نیز مشاهده کنید سپس با اطمینان خاطر محصول مورد نظر را انتخاب کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با مشاوران فروش ما تماس حاصل فرمایید.توزیع ست لباس بیمارستانی مادر

معرفی بهترین ست لباس بیمارستانی

معرفی بهترین ست لباس بیمارستانی لباس بیمارستان یکی از پر تولید ترین لباس در کشور می باشد و این لباس های بیمارستانی با توجه به اینکه بیمار باید در آن راحت باشد و اذیت نشود در جنس بسیار نرم و لطیفی از نوع پارچه تترون تولید می شود. معمولا  برای بانوان از رنگ صورتی و برای آقایان از رنگ آبی استفاده می شود.لباس بیمار معمولا به چند دسته لباس زنانه، مردانه، کودک، نوزاد، بارداری تقسیم می شود.
یکی از بهترین ست های بیمارستانی، ست بیمارستانی مادر می باشد. که شامل لباس مادر و کودک می باشد. به دلیل داشتن پوست حساس کودک، جنس این لباس بسیار نرم و لطیف می باشد و برای شاد کردن روحیه کودک در طرح و مدل های شاد و متنوع می باشد.در بسیاری از بیمارستان ها در بخش زایمان به مادر لباس راحت و گشادی می دهند همچنین برای نوزاد نیز لباسی از مدل لباس مادر است که جلوه بسیار زیبایی دارد و روحیه خوبی به مادر می بخشد. این ست دارای دمپایی،شیردوش، پوشک و… برای آسایش مادر و نوزاد می باشد.این لباس به گونه ای طراحی شده که مادر به راحتی به کودک خود شیر دهد و اگر عمل شده باشد به گونه ای است که به جای جراحی فشار وارد نکند.ست لباس بیمارستانی نوزاد مخصوص نوزادان تازه متولد شده با سایز صفر می باشد این لباس برای پیچیدن بچه از بیمارستان تا منزل می باشد که نوزاد احساس ناخوشایندی نداشته باشد. این ست شامل، حوله، پیش بند، سرهمی، دستکش، جوراب و کلاه می باشد.خرید این ست بیمارستانی یکی از بهترین کارها و باصرفه ترین خرید برای لباس می باشد. در هنگام خرید حتما از جنس پنبه ای و نازک لباس را خریداری نمایید تا پوست را اذیت نکند و نوزاد راحت باشد.

قیمت خرید لباس بیمارستان دخترانه

قیمت خرید لباس بیمارستان دخترانه لباس بیمارستانی با توجه به جنس تترون آن قیمت پایین تری دارد. جهت اطلاع از آخرین قیمت خرید لباس بیمارستان دخترانه، می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده، اقدام نمایید. خرید عمده یکی از بهترین خرید است که واسطه ها در آن حذف شده و قیمت محصول به طور منصفانه و ویژه ای محاسبه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما