بازار پخش لباس سفید بیمارستانی

لباس خواب عروس و داماد از مهمترین ملزومات کارکنان بیمارستان ها و تمامی مراکز بهداشتی و درمانی می باشد. بازار پخش لباس سفید بیمارستانی انواع مختلف لباس سفید بیمارستانی را جهت استفاده پرستاران، کادر کارکنان داروخانه ها، مراکز پزشکی و کلینیک ها و غیره در سراسر کشور پخش می کند.

مراکز فروش لباس سفید بیمارستانی ممکن است خود تولید کننده بوده و به صورت سفارشی لباس را دوخته و آماده کنند و یا صرفا لباس سفید بیمارستانی را از مراکز تولیدی خریداری کرده و در بازار پخش نمایند.

بازار پخش لباس سفید بیمارستانی

ویژگی مهم لباس سفید بیمارستانی

ویژگی مهم لباس سفید بیمارستانی لباس بیمارستانی به رنگ سفید دوخته می شود زیرا سفید رنگ پاکیزگی است و هر نوع آلودگی را به سرعت نشان داده و مشخص می کند. از آنجایی که لباس پرستاران و پزشکان در شرایط استریل بیمارستانی باید همواره تمیز و عاری از هر گونه آلودگی باشد، رنگ سفید بهترین انتخاب است.

لباس خواب لورنزا باید همواره مرتب و بر تن پرستاران و دیگر عوامل کادر درمانی اتو زده و شیک به نظر برسد زیرا میزان اعتماد بیمار به پرستاران و به طور کلی پروسه درمان در مراکز مختلف بهداشتی به میزان بسیار زیادی بستگی به آنچه دارد که می بیند.

ویژگی مهم لباس سفید بیمارستانی این است که قابلیت شستشو در دمای بسیار بالا را دارد. زیرا برای ضد عفونی شدن و پاکیزه شدن، لباس های بیمارستانی به صورت هر روزه شستشو داده می شوند. معمولا لباس های بیمارستانی از کتان سفید تهیه می شوند.

کارت شناسایی کارکنان بیمارستان که حاوی اطلاعات لازم برای شناسایی فرد مانند نام و سمت اوست، بر روی لباس نصب می شود. سفید بودن رنگ لباس بیمارستانی باعث می شود تا این کارت خوانا تر باشد.

البته در بیمارستانها با توجه به سلسله مراتب و نوع فعالیت، رنگ لباس افراد تفاوت دارد. اما اکثر کارکنان مراکز درمانی سفید پوش هستند.

علاوه بر تمامی موارد که در بالا اشاره شد، جالب است بدانید که رنگ سفید تاثیر مثبتی بر عملکرد پرستاران و سایر کارکنان بخش های بهداشتی و درمانی دارد. تحقیقات نشان داده که پوشیدن رنگ سفید دفت و تمرکز این افراد را بالا می برد.

انتخاب بهترین لباس سفید بیمارستانی

انتخاب بهترین لباس سفید بیمارستانی برای انتخاب لباس بیمارستانی به نوع جنس پارچه دقت کنید، زیرا کارکنان مراکز بهداشتی مدت زیادی و گاهی یک شبانه روز لباس را بر تن دارند، بنابراین باید پارچه آن نخی و یا کتان بوده و میزان پلی استر و مواد مصنوعی به کار رفته شده در پارچه اندک باشد مواد نفتی سبب تعریق زیاد بدن می شود ، تنفس پوست را مختل کرده و در روزها ی گرم باعث گرم شدن و در سرما بدن را سردتر می کنند.

لباس بیمارستانی را متناسب باسایز خود انتخاب کنید. لباس کوچکتر و یا بزرگتر مشکلات بسیاری برای شما به همراه خواهد داشت.

لباسهای بیمارستانی معمولا از قسمت جلو دگمه خور داشته و بسته می شوند به نوع و جنس دگمه ها دقت کنید. از آنجایی که به دفعات این دگمه ها باز و بسته می شوند باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند.

برای انتخاب به یقه لباس نیز توجه کنید. یقه ای را انتخاب کنید که باعث آزارتان نشود. لباس های بیمارستانی عموما دارای دو جیب بر روی لباس هستند دقت کنید که این جیب ها به خوبی دوخته شده باشند.

فروش انواع لباس سفید بیمارستانی

فروش انواع لباس سفید بیمارستانی تولید لباس بیمارستانی از شاخه های پرسود در زمینه تولید پوشاک است. نیاز به لباس بیمارستانی همیشگی است. پخش لباس بیمارستانی نیز اهمیت ویژه ای دارد. همه پرستاران و پرستاران درمانی مشغول در مراکز بهداشتی مختلف مشتری های دائمی آنها خواهند بود.

لباس بیمارستانی پرستاری کاربرد بسیاری داشته و تولید و پخش آن نیز بسیار سودمند است. از نظر اقتصادی تولید انواع روپوش بیمارستانی ، البسه مخصوص بیمار و انواع کاور مخصوص همراه در بیمارستان ها، توجیه خوبی دارد. مراکزی که به تولید انواع لباس های بیمارستانی می پردازند، اغلب طی قراردادی متعهد به تامین و تولید به موقع لباس کارکنان می شوند و فروش لباس را به این صورت انجام می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما