بازار تولید شان پارچه ای جراحی

لباس خواب عروس و داماد از پوشاک پرمصرف در حوزه پزشکی و جراحی است. این لباس از الیاف بسیار مرغوب تولید شده که دارای ابعاد مختلف می باشد. شان به دو صورت ساده و پرفوره دوخته می شود. بازار تولید شان جراحی پارچه ای با توجه به نیاز مشتریان این محصول را در حجم بالا عرضه می کند. قیمت این محصول بسیار مناسب بوده و خریداران می توانند به تعداد بالا آن را تهیه کنند.

بازار تولید شان پارچه ای جراحی

خصوصیت ویژه شان پرفوره

خصوصیت ویژه شان پرفوره شان پرفوره نوعی پوشاک مخصوص است که در اتاق عمل معمولا به مصرف می رسد. این پارچه جهت پوشیدن بخشی از بدن بیمار که نیاز به جراحی دارد به کار می ورد که معمولا دارای یک درز است.

رنگ آن اغلب به صورت آبی و سبز می باشد که علت آن خسته نکردن چشم جراحان می باشد. این پارچه کاملا بهداشتی و استریل می باشد و به صورت یکبار مصرف تولید می شود. وزن آن بسیار کم است و معمولا به زیر 40 گرم می رسد.

سایز استاندارد آن 100*100 و 50*50 سانتی متر است و علاوه بر بدن بیمار میز جراحی و دیگر وسایل اتاق عمل را پوشش می دهد. از خصوصیات ویژه آن می توان به جذب بسیار بالایی که دارد اشاره نمود.

الیاف به کار رفته در آن با پوست سازگاری دارد و ضد آلرژی می باشد.

مرکز پخش شان جراحی بیمارستانی

مرکز پخش شان جراحی بیمارستانی پخش لباس خواب لورنزا به صورت اینترنتی و غیرحضوری از بهترین راه ‌ها است که مشتریان طی سال‌ های اخیر از آن استفاده نموده اند و محصولات خود را به صورت عمده خریداری می ‌کنند.

شما می توانید جهت سفارش این محصول به صورت تلفنی با کارشناسان فروش حاضر در محل تماس بگیرید و سفارشات خود را به ثبت برسانید. تمامی محصول ها از قیمت ارزانی برخوردار هستند و مشتریان می توانند امکان خرید آن را داشته باشند.

با خرید عمده می توان علاوه بر رفع نیاز طولانی مدت به آن هزینه ها را تا حد زیادی کاهش داد. این روش به خرده‌ فروشان پیشنهاد می‌ شود چرا که می ‌توانند به واسطه آن سود بسیار خوبی به دست آورند. همچنین بسیاری از افراد هستند که نیاز زیادی به این کالا دارند و می ‌توانند به صورت کلی آن را تهیه نمایند.

خرید عمده کالا طی سال های مداوم در بین خریداران و مشتریان بسیار رایج شده است و سعی می‌کنند به این صورت محصولات خود را تهیه کنند. با استفاده از خرید آنلاین می توان هزینه ها و زمان را به خوبی صرفه جویی کرد و برای افرادی که فرصت حضور در بازار را ندارند بسیار توصیه می ‌شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما