اولین نمایندگی فروش ملحفه یکبار مصرف در کشور

در اکثر شهرها نمایندگی لباس ضد گاز  وجود دارد. که متقاضیان می توانند به صورت حضوری و اینترنتی برای تهیه آن اقدام کنند فروش وسایل و ملحفه های یکبار مصرف به صورت عمده و به قیمت کارخانه ای در برخی از شرکت ها و نمایندگی های فروش در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.  فروش ملحفه یکبار مصرف ارزان به  بیمارستان ها و اماکن عمومی   به صورت عمده در انواع رولی و ساده و کشدار صورت می گیرد. ملحفه کشدار یکبار مصرف برای استفاده ی بیمارستان  و کلینیک می باشد. تولید کنندگان پارچه ملحفه ای توانسته اند موفقیت زیادی کسب کنند که این امر باعث کمتر شدن نیاز کشور به واردات ملحفه یکبار مصرف می شود.

اولین نمایندگی فروش ملحفه یکبار مصرف در کشور

مرکز پخش ملحفه یکبار مصرف در کشور

مرکز پخش ملحفه یکبار مصرف در کشورمراکز زیادی در کشور اقدام به پخش و فروش ملحفه یکبار مصرف می کنند، که به صورت عمده و خرده بسته به نیاز خریدار به فروش می رسد. و صنایع تولیدی بسیاری در ایران هستند که انواع لوازم یکبار مصرف بهداشتی را برای مصارف بیمارستان ها، هتل و سایر اماکن عمومی تولید و به دست مصرف کننده می ر سانند. لازم به ذکر است که ملحفه های یکبار مصرف به صورت رولی بوده و در واقع به دو حالت رول های پرفراژ و رول های بدون پرفراژ تولید می شوند که این رول ها معمولا در طول و عرض های مختلفی تولید می شوند. متقاضیان می توانند سفارش ملحفه یکبار مصرف را به نمایندگی ها و شرکت های مورد نظر بدهند.

نمایندگی فروش ملحفه یکبار مصرف در ایران

نمایندگی فروش ملحفه یکبار مصرف در ایراناکثر شهرهای ایران نمایندگی فروش ملحفه یکبار مصرف را دارند. این ملحفه ها به صورت ساده و کشدار در اندازه های مختلف عرضه می شود. که از نوع اسپان باند ضد آب و بسیار نرم و لطیف می باشد. امروزه سهم قابل توجهی از تولیدات منسوجات بی بافت مختص به ملحفه های یکبار مصرف می باشد. همچنین می توان پیش بینی کرد که رضایت خاطر مشتریان این محصولات با اولین مرتبه مصرف جلب شود.

از این رو می توان این محصول را به کلیه خریداران اقلام بیمارستانی، تجهیزات پزشکی، آرایشگاهی،ماساژورها، هتلداران، مسافران و غیره، به طور کلی به همه افرادی که به سلامت و آرامش خود و خانواده اهمیت می دهند توصیه کرد.

لیست قیمت روز ملحفه یکبار مصرف در بازار تهران

لیست قیمت روز ملحفه یکبار مصرف در بازار تهرانبا توجه به ابعاد لباس مرد عنکبوتی بازگشت به خانه این محصول با قیمت های مختلفی به خریدار عرضه می شود. رول ملحفه یکبار مصرف، قابل استفاده در کلینیک ها، درمانگاه ها ، بیمارستان ها، آرایشگاه ها می باشد. فروشنده ملحفه یکبار مصرف،  ملحفه یکبار مصرف تک نفره، دو نفره، ملحفه یکبار مصرف کشدار، ملحفه یکبار مصرف رولی بسته به درخواست مشتری عرضه می نماید.

البته قیمت ملحفه یکبار مصرف با توجه به جنس و ابعاد آن متفاوت است. مثلا ملحفه های کشدار یکبار مصرف قیمت بیشتری نسبت به ملحفه های ساده دارند.

تفاوت ملحفه یکبار مصرف و ملحفه معمولی

تفاوت ملحفه یکبار مصرف و ملحفه معمولیملحفه یکبار مصرف از نوع اسپان باند ضد آب وبسیار نرم و لطیف می باشد، این ملحفه ها به صورت رول و ساده می باشد. استفاده از ملحفه های یکبار مصرف ضمن رعایت مراقبت های بهداشتی، موجب صرفه جویی در هزینه های تعمیر و نگهداری نسبت به ملحفه های پارچه ای و نخی می شود. ملحفه یکبار مصرف به صورت آماده با ابعاد مختلف و دلخواه و همچنین رول 40 الی 50 متری پر فراژ شده تولید و عرضه می گردد و  قابل استفاده در تمام مراکز درمانی، هتل ها، مهمان خانه ها، قطارها، هواپیما ها و سایر اماکن عمومی و خصوصی می باشد.

از مزایای کاربرد ملحفه یکبار مصرف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رعایت موارد بهداشتی

کاهش هزینه های دوخت، تعمیر، رفو و نگهداری از ملحفه های پارچه ای

کاهش هزینه مصرف آب و مواد شوینده برای شستشو و ضد عفونی کننده ها

عدم نیاز به اتو کشی

صرفه جویی در وقت برای دوخت و یا شستشوی پارچه

جابه جایی راحت

پیشگیری از انتشار باکتری، میکروب و عفونت ها علی الخصوص عفونت های شایع بیمارستانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما