اولین مرکز فروش عمده لوازم تجهیزات پزشکی در کشور

در دنیای پزشکی امروز لوازم و تجهیزات پزشکی نقش مهمی را در روند تشخیص و درمان بیماری ها ایفا می کنند. با گسترش روز افزون تولید و واردات تجهیزات و کالای پزشکی در ایران کلیه بیمارستان ها، کلینیک ها و درمانگاه ها بطور مستقیم و غیرمستقیم وابسته ی این تجهیزات شده اند. در ایران مراکز زیادی در پایتخت و سایر استان ها در زمینه ی تولید و فروش عمده لوازم تجهیزات پزشکی فعالیت میکنند.

اولین مرکز فروش عمده لوازم تجهیزات پزشکی در کشور

اولی مرکز خدماتی و فروش انواع تجهیزات و لوازم پزشکی در سطح انبوه در ایران

اولی مرکز خدماتی و فروش انواع تجهیزات و لوازم پزشکی در سطح انبوه در ایرانپس از انقلاب با شکوه اسلامی در ایران مراکز زیادی برای تامین نیاز لوازم و تجهیزات پزشکی شروع به فعالیت کردند. اولین مرکز خدماتی و فروش لوازم پزشکی و فعال در زمینه ی واردات لوازم پزشکی  در سطح انبوه در ایران پس از انقلاب، شرکت تجهیزات پزشکی پارس می باشد.

علی رغم فراز و نشیب های موجود در مسیر فعالیت این شرکت، در چهار دهه ی گذشته این شرکت همواره تامین کننده ی تجهیزات پزشکی بصورت عمده در سطح کشور بوده است. امروزه نیز اکثر تجهیزات پزشکی متعلق به این شرکت با پشتیبانی و خدمات پس از فروش این شرکت مشغول سرویس دهی به بیماران می باشند.

این شرکت همچنین اولین واردکننده و سرویس دهنده ی دستگاه سی تی اسکن بوده است، بطوریکه ظرف ۲۸ سال گذشته ۳۴۰ دستگاه سی تی اسکن توشیبا به ایران وارد کرده و با خدمات پشتیبانی کامل آنها را در اختیار جامعه ی پزشکی ایران قرار داده است.

کشور ایران تا کنون د ر تولید کدام محصولات لوازم و تجهیزات پزشکی توانسته خود کفا بشود؟

کشور ایران تا کنون د ر تولید کدام محصولات لوازم و تجهیزات پزشکی توانسته خود کفا بشود؟متاسفانه امروزه بیش از ۷۰ درصد بازار مصرفی تجهیزات پزشکی وارداتی است و از این ۷۰ درصد ۴۰ درصد آن تنها از کشور آمریکا وارد میشود. اما ما میتوانیم با کاهش وابستگی به کشور هایی مثل آمریکا و افزایش خود اتکایی در زمینه ی تجهیزات پزشکی، پیشرفت قابل تحسینی را در زمینه ی تشخیص و درمان رقم بزنیم.

کشور ایران تا کنون در زمینه تولید تجهیزات مقابله با بیماری های عفونی، سرنگ و نخ، اتوکلاو و .‌‌‌.. به خود کفایی رسیده است، اما این مقدار پاسخ گوی نیاز جامعه گسترده پزشکی در ایران نمی باشد. امید است پیشرفت و خودکفایی که در صنعت دارو سازی ایران مشاهده میشود در صنعت تولید لوازم پزشکی و صادرات لوازم پزشکی نیز مشاهده شود.

تجهیزات و لوازم پزشکی تولید داخل به چه میزان صرفه اقتصادی در کشور دارد؟

تجهیزات و لوازم پزشکی تولید داخل به چه میزان صرفه اقتصادی در کشور دارد؟در وضعیت اقتصادی امروزه ایران و با وجود تحریم های وارده بر کشورمان، رسیدن به خود کفایی در بخش تولید و کاهش واردات از سایر کشور ها به ویژه آمریکا حائز اهمیت اقتصادی فراوانی است.

بخش عمده ای از تجهیزات در زمینه ی پزشکی در کشور تولید نمی شود و وابسته به بخش واردات است. تجهیزات و لوازم پزشکی تولید داخل به میزان قابل توجهی صرفه اقتصادی در کشور دارد و باعث پیشرفت چشم گیری خواهد شد. 

فروش اینترنتی و عمده انواع لوازم و تجهیزات پزشکی در ایران

فروش اینترنتی و عمده انواع لوازم و تجهیزات پزشکی در ایرانقطعا اکثر خریداران برای خرید تجهیزات پزشکی به دنبال ارزان ترین قیمت هستند. این موضوع واضح است که  قیمت خرید عمده تجهیزات پزشکی مقرون به صرفه تر از تک فروشی لوازم پزشکی می باشد.

لوازمی مانند لوله، سرنگ، سرسرنگ، سرسمپلر، میکروتیوپ و… لوازمی اند که در تمامی کلینیک ها، آزمایشگاه ها و بیمارستان ها به مقدار عمده مورد نیاز هستند و مصرف می شوند.

خریداران این محصولات و دیگر تجهیزات پزشکی مانند میکروسکوپ، اتوکلاو، سمپلر، دستگاه های اندوسکوپی، سونوگرافی و …میتواند از طریق مراجعه به سایت های فروش اینترانتی و عمده انواع لوازم و تجهیزات پزشکی در ایران و سایر کشور ها خرید خود را با اطمینان و با توجه به گارانتی و  پشتیبانی خدمات لوازم پزشکی پس از فروش محصولات براحتی و در کمترین زمان انجام دهند.

سفارش آنلاین و تحویل محصول در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت در کشور

سفارش آنلاین و تحویل محصول در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت در کشوربه دلیل محدودیت تولید تجهیزات پزشکی در کشورمان اکثر خریداران این محصولات به ویژه دستگاه های پیشرفته  مجبور هستند که سفارش خود را بصورت آنلاین و غیر حضوری ثبت کنند. امروزه سایت های متفاوتی در زمینه ی گرفتن سفارش آنلاین و تحویل محصول در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت در کشور فعالیت میکنند. اکثر محصولات و تجهیزات پزشکی به علت قیمت بالایی که دارند از خدمات پس از فروش برخوردار هستند، پس شما میتوانید با خیال راحت و آسوده خرید آنلاین خود را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما