اولین مرکزفروش لباس یکبارمصرف بیمارستانی در کشور

اولین مرکز فروش لباس یکبارمصرف بیمارستانی در کشور به تولید کنندگانی اطلاق
می گردد که با قدمتی بیش از 50 سال در این زمینه فعالیت می کنند.

این تولید کنندگان اصولا لباس یک بار مصرف بیمارستانی که یکی از پر کاربرد ترین لوازم پزشکی بوده و شامل لباس بیمار، لباس جراح، کلاه بیمار و جراح و … را در خطوط تولید خود دارند.

لباس یکبار مصرف به دلیل اینکه به طور کاملا استریل می باشد، برای جلو گیری از عفونت و یا انتقال بیماری در مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو امروزه تولید این محصول در کشور رو به افزایش می باشد.

اولین مرکزفروش لباس یکبارمصرف بیمارستانی در کشور

بزرگترین گروه تولیدی انبوه لباس بیمارستانی یکبار مصرف در ایران

بزرگترین گروه تولیدی انبوه لباس بیمارستانی یکبار مصرف در ایرانبزرگترین گروه تولیدی انبوه لباس بیمارستانی یکبار مصرف در ایران به منظور ارتقای سطح کیفی، با تولید لباس بیمارستانی در طرح ها و رنگ های مختلف و هم چنین با جنس های متنوع و گوناگون آماده همکاری با تمامی بیمارستان ها، شرکت ها و مراکز درمانی می باشد.

مراکز فروش لباس بیمارستانی با تولید انواع لباس بیمارستانی گامی بزرگ در زمینه صرفه جویی اقتصادی و ارتقاء بهداشت فردی و محیطی در مراکز بیمارستانی برداشته است.

آنچه نمایندگی ها را از یکدیگر متمایز می سازد تولید مواد اولیه و تنوع در طرح و رنگ محصولات بوده که این امر به اهتمام تیم تولید و طراحی هر شرکت مقدور گردیده به طوری که هر مرکز بیمارستانی یا درمانی البسه متمایز و مختص به خود از نظر طرح و رنگ را دارا می باشد.

مقایسه لباس های یکبار مصرف بیمارستان تولید داخل و مشابه این محصول نوع خارجی

مقایسه لباس های یکبار مصرف بیمارستان تولید داخل و مشابه این محصول نوع خارجیبرای مقایسه ی لباس های یکبار مصرف بیمارستانی تولید داخل و مشابه این محصول به مطالب زیر توجه کنید.

البسه یکبار مصرف استریل شده یکی از نیاز های روزمره بیمارستان ها است که از پارچه مخصوص و در شرایط کاملا استریل تولید می شود.

تا سال 82 اروپاییان علاوه بر لباس های استریل بیمارستانی، پک های جراحی بیمارستان ها و مراکز جراحی ایران را تامین می کردند.

در 15 سال گذشته و با سیاست گذاری وزارت بهداشت روند خود کفایی و قطع واردات در این زمینه آغاز شد به گونه ای که بیش از 90 درصد از این محصولات در داخل تولید می شود. 

10 درصدی که هنوز از خارج وارد می شود مربوط به پک های جراحی است که نمونه های آن اخیرا در کشور تولید شده است و با راه اندازی برخی کارخانجات تا یک سال آینده از واردات آن ها نیز بی نیاز خواهیم شد.

برخی از کارخانجات تولید کننده لباس های استریل و پک های جراحی موفق به کسب استاندارد های روز دنیا شده اند و هم اکنون به کشورهای منطقه صادرات دارند.

تعدادی از این واحدهای تولیدی نیز در حال اخذ مجوز برای صادرات محصولات خود به کشورهای این قاره هستند.

میزان تقاضای بیمارستان ها جهت خرید لباس های یکبار مصرف بیمارستانی تولید داخل

میزان تقاضای بیمارستان ها جهت خرید لباس های یکبار مصرف بیمارستانی تولید داخلمیزان تقاضای یمارستان جهت خرید لباس های یک بار مصرف بیمارستانی تولید داخل، زمانی افزایش یافت که با مقایسه کیفیت و قیمت محصولات داخلی، پی به بهتر بودن تولیدات ملی بردند.

بعد از این که بیمارستان از تولیدات داخلی یکبار مصرف استقبال فراوان و گسترده ای نمودند، تولیدی های زیادی دوخت لباس مورد نیاز آن ها را از این پارچه به صورت عمده انجام دادند.

اصولا مصرف کنندگان در پی خرید محصولی هستند که دارای استاندارد های روز دنیاست و قیمتی مناسب نیز دارد.

قیمت تمام شده لباس های یکبار مصرف بیمارستانی برای یک تولیدی داخلی

قیمت تمام شده لباس های یکبار مصرف بیمارستانی برای یک تولیدی داخلیقیمت تمام شده ی لباس یکبار مصرف بیمارستانی بسته به پاچه ای که استفاده می شود متفاوت است. هم چنین زمان مورد نیاز برای این تولیدات نیز در قیمت آن بی تاثیر نیست.

امروزه تکنولوژی به مرحله ای رسیده است که در هر خط تولید می توان 250 کیلوگرم در ساعت تولید داشت. این امر باعث می شود هزینه های تولید کاهش یابد. هم چنین قیمت منسوجاتی که نیاز به بافت ندارد پایین تر می باشد. لذا قیمت البسه یکبار مصرف بیمارستانی با قیمت پایین تری عرضه خواهد شد.

سفارش آنلاین انواع لباس بیمارستانی یکبار مصرف بصورت عمده

سفارش آنلاین انواع لباس بیمارستانی یکبار مصرف بصورت عمدهبرای سفارش انواع لباس بیمارستانی یکبار مصرف به صورت عمده و با قیمتی مناسب ، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی به صورت آنلاین اقدام نمایید. در خرید عمده از نمایندگی های فروش کلی لباس بیمارستانی مشتریان می توانند انواع لباس های یکبار مصرف بیمارستانی را با قیمت های عمده و ارزان خریداری کنند و از کیفیت دوخت این لباس ها اطمینان بیشتری خواهند داشت. 

فروش اینترنتی لباس های بیمارستانی با یک جست و جوی ساده اینترنتی در اختیار مشتریان قرار می گیرد و آن ها می توانند نمونه های دلخواه خود را با استفاده از امکان سفارش پستی، در محل مورد نظر خود دریافت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما